ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מקורבו של מדבדב

בכיר רוסי נוסף מצא את מותו בעת שחצה את הכביש

ראש ממשלה לשעבר של אזור רוסי עשיר בנפט וידידו של בעל בריתו הקרוב ביותר של פוטין נדרס ונהרג בעת שחצה כביש. מגמוד עבדולייב היה ראש הממשלה של אזור דאגסטן העשיר בנפט מ-2010 עד 2013. המקרה הזה הוא האחרון ברצף של מקרי מוות של בכירים רוסים בשנה האחרונה שמתו בנסיבות מסתוריות

בכיר רוסי נוסף מצא את מותו בעת שחצה את הכביש
מגמוד עבדולייב צילום: צילום מסך

ראש הממשלה לשעבר של אזור רוסי עשיר בנפט נהרג ב-5 בינואר, בשעה 20:00 לאחר שנפגע על ידי מכונית בזמן שחצה רחוב. ראש הממשלה מגומד עבדולייב, בן 61, מקורב לנשיא רוסיה לשעבר דמיטרי מדבדב בן בריתו של פוטין, אושפז לאחר שנפגע מרכב, ומת מפציעות קשות בעיר מחצ'קלה בדאגסטן, אזור עשיר בנפט ברוסיה. המקרה הזה הוא האחרון ברצף של מקרי מוות של בכירים רוסים בשנה האחרונה שמתו בנסיבות מסתוריות.

עבדולייב, הוא גם רקטור לשעבר של האוניברסיטה הפדגוגית הממלכתית של דגסטן, על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הנהג גבר כבן 55, אך לא פורסם האם הוא נעצר. על פי משרד הפנים המקומי, ראש הממשלה לשעבר חצה את הכביש שלא במעבר חציה.

הוא היה ראש הממשלה של אזור דאגסטן העשיר בנפט מ-2010 עד 2013, ומונה לראש ממשלה כשחברו הקרוב של פוטין דמיטרי מדבדב היה נשיא הקרמלין. מדבדב - בעל ברית קרוב של פוטין ותומך נלהב במלחמה באוקראינה הכיר אותו מאז שהיו סטודנטים באוניברסיטת סנט פטרבורג.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין דימטרי מדבדב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד