כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מחשש לחייו

לאחר דבריו של הנסיך: פעיל בריטי נאלץ לצאת מאפגניסטן

לאחר התרברבות של הנסיך הארי הבריטי על כך שחיסל 25 אנשי טאליבן, הנסיך הארי הותקף על ידי רבים בבריטניה. דבריו גרמו לפעיל בריטי מפורסם להתפנות מאפגניסטן בגלל חשש לחייו

לאחר דבריו של הנסיך: פעיל בריטי נאלץ לצאת מאפגניסטן
פן פרת'ינג עם בעלי חיים צילום: טוויטר

חייל בריטי לשעבר זעם על הנסיך הארי הבריטי לאחר שהוא נאלץ לעזוב את אפגניסטן. הפרסומים השנויים במחלוקת של הארי בספר הזיכרונות החדש שלו גרמו למהומה גדולה בבריטניה. פן פרת'ינג, בן 53, שפועל להוצאת בעלי חיים פגועים מאפגניסטן, אמר שהוא פונה מהמדינה לאחר שהארי גילה שהוא חיסל 25 חברי טליבאן, וגם התרברב על כך.

פן פרת'ינג צייץ לפני שפונה מאפגניסטן על סלידתו מדבריו של הארי, וכתב: "ובכן הייתי תומך במלוכה עד היום, קיבלת ייעוץ רע מאוד הנסיך הארי הייתי אומר, ושמח שחשבת על ההשלכות הביטחוניות של אלה מאיתנו שעדיין נמצאים באפגניסטן ומנסים להביא למשהו טוב, אידיוט, אתה לא הנסיך שלי".

לאחר מכן הוא צייץ בטוויטר, "לאדיוטים שהשמיעו הערות מטופשות בגלל הציוץ שלי שהיה עם ביקורת על הנסיך הארי, דעו שנאלצתי להתפנות מקאבול, מחשש להתקפות תגמול פוטנציאליות, החיות סובלות לא אני. אתם שמחים?".

תגובתו הזועמת מגיעה לאחר שהארי כתב בספרו, שאמור לצאת לאור ב-10 בינואר, כי הרג 25 לוחמי טליבאן במהלך השירות שלו באפגניסטן. הארי, שהיה ידוע בתור 'קפטן ויילס' בצבא, כתב שהוא לא חשב על ההרוגים 'כאנשים' אלא על 'כלי שחמט' שהוריד מהלוח.

בעלי חיים אפגניסטן הנסיך הארי טאליבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד