כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מסוגל לרפואות וישועות

הרבי מויז'ניץ ביקש: תלמדו בספר שהוציאה אחותי מבעלזא

בשבת האחרונה ביקש האדמו"ר מויז'ניץ מהחסידים ללמוד בכל שבת שתי הלכות בספר 'הלכה למשה' שיצא לאור ביוזמת אחותו, הרבנית מבעלזא שתחי', לזכרו של אביו הישועות משה מויז'ניץ זצ"ל

הרבי מויז'ניץ ביקש: תלמדו בספר שהוציאה אחותי מבעלזא
האדמו"ר מויז'ניץ צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מויז'ניץ ביקש מחסידיו בטיש שנערך בשבת האחרונה שילמדו בספר 'הלכה למשה' על הלכות שבת שיצא לאור לעילוי נשמת אביו האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל ביוזמת בתו הרבנית מבעלזא שתחי'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי אמר בטיש ליל שבת: "אני רוצה להציע לכלל אנ"ש שילמדו מדי שבת את הספר "הלכה למשה" על הלכות שבת שיו"ל ע"י אחותי הרבנית מבעלזא - זה מחולק ל- 2 הלכות לכל שבת וכידוע ללמוד הלכות שבת זה מסוגל לרפואות וישועות".

כבר בעריכת ה'מיטאג טיש' בשבת בצהריים החל הרבי ללמוד מספר זה, ואמר שבכל שבת הוא ילמד בספר הנ"ל. 

מדובר בספר שיצא כבר לפני מספר שנים, בספר נערכו עיקרי הדינים והלכות שבת בקצרה, בסיכומים ברורים ובהירים לפרטי הדינים, כאשר לצד ביאור הדין וההלכה הובאו גם דוגמאות השכיחות בזמנינו בכל דין ודין, במטרה שיוכל כל אחד ואחד לשנן מהם ולדעת בידיעה ברורה את יסודות הלכות שבת, לחזור עליהם בכל עת, ולקיימם מדי שבת בשבתו. 

הספר החדש נערך על ידי הדומ"ץ הגאון רבי שלמה בינעט מטובי הדיינים בקהל מחזיקי הדת בירושלים, זאת על פי בקשתה של הרבנית הצדקנית מבעלזא תליט"א, על שמו ולעילוי נשמתו הגדולה של אביה האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, אשר ידוע גודל דביקותו בקדושת השבת.

הספר מעוטר בהסכמותיהם של האדמו"ר מבעלזא, האחים האדמו"רים מויז'ניץ, וכן פוסקי ההלכה הגר"ע אויערבעך, הגרש"א שטרן והגאון רבי שמאי קהת הכהן גראס בעל ה"שבט הקהתי" ודומ"ץ קהל מחזיקי הדת בירושלים.

הרבי מויז'ניץ הרבנית מבעלזא הלכות שבת הישועות משה מויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד