כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לטענת הרוסים

600 חיילים אוקראינים נהרגו ב"מתקפת תגמול"

רקטות רוסיות פגעו בבניין במזרח אוקראינה בו אוכלסו חיילים אוקראינים רבים ולטענת הרוסים 600 חיילים אוקראינים נהרגו. אוקראינה טרם הגיבה

600 חיילים אוקראינים נהרגו ב"מתקפת תגמול"
צבא אוקראינה צילום: צבא אוקראינה

מוסקבה טוענת כי ביצעה "מתקפת תגמול" בעיר קרמטורסק שבמזרח אוקראינה כדי לנקום את מותם של 89 חיילים רוסים שנהרגו לטענתם בעיר מקייבקה לפני מספר ימים. מנגד, האוקראינים טוענים כי 400 חיילים רוסים נהרגו באותה תקיפה. משרד ההגנה הרוסי פרסם היום (ראשון) כי יותר מ-600 חיילים אוקראינים נהרגו בהתקפה על שני בניינים בקרמטורסק ששימשו כצריפים לחיילים.

משרד ההגנה לא פירט מתי התרחשה התקיפה, אך טען כי המודיעין הרוסי אישר "במהלך 24 השעות האחרונות" נקודות שבהן שוכנו יותר מ-1,300 אנשי הכוחות המזוינים של אוקראינה בשני בניינים בקרמטורסק. "יותר מ-600 אנשי שירות אוקראינים נהרגו", מסר המשרד. אוקראינה טרם הגיבה לדיווחים.

פבלו קירילנקו, ראש הממשל האזורי של דונייצק, אמר היום כי רוסיה שיגרה שבע התקפות רקטות על קרמטורסק. לדבריו, נפגעו "מוסד חינוכי, מתקן תעשייה ומוסך" וכי לא היו נפגעים. התקיפה באה כנקמה על התקפה אוקראינית על בניין בעיירה מקייבקה הכבושה במזרח אוקראינה, ששימש כצריף למאות חיילים רוסים, לטענת אוקראינה 400 חיילים רוסים נהרגו בתקיפה.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה דונייצק הרוגים חיילים הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד