ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
נקמנות אישית

האם זו הסיבה שנהגי ראש הממשלה הוזזו מתפקידם

הערב דווח כי שלושת נהגי שיירת ראש הממשלה שהוזזו מתפקידם אחרי כשלושה עשורים בתפקיד סתרו בעדותם את גרסת נתניהו במשטרה באשר לרכישת סיגרים ויתכן כי זו עילת הפיטורים שלהם

האם זו הסיבה שנהגי ראש הממשלה הוזזו מתפקידם
שיירת ראש הממשלה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

פרשת הנהגים שהוזזו מתפקידם במשרד ראש הממשלה. הערב מדווח ב'חדשות 13' כי אותם נהגים הינם עדי תביעה בתיקי נתניהו שצפויים להעיד בשבועות הקרובים בבית המשפט המחוזי בירושלים בתיק 1000. במשטרה גרסתם של אותם נהגים סתרה לחלוטין את גרסת נתניהו.

נתניהו טען בחקירתו במשטרה שהוא קנה בעצמו הרבה מאוד סיגרים ומי שקנה לו אותם היו הנהגים. נתניהו סירב שוב ושוב להגיד מי הנהגים שקנו לו. המשטרה הזמינה לעדות את הנהגים הרלוונטיים ושלושת הנהגים שהעידו במשטרה סתרו לחלוטין את גרסת נתניהו, כאשר העידו שלא קנו סיגרים ואם קנו אז בודדים בלבד. כך לפי הדיווח במהדורה המרכזית של 'חדשות 13'.

כזכור בסוך השבוע שעבר דווח ב'חדשות 12' כי שלושה נהגים משיירת ראש הממשלה עם ותק של כ-30 שנה הוזזו בימים האחרונים מתפקידם עם חזרתו של בנימין נתניהו - ללא שימוע לפני פיטורים. וזאת למרות ששימשו כנהגים של נתניהו בשנות כהונתו הקודמת לצד ראשי ממשלה רבים נוספים, ביניהם יצחק שמיר, שמעון פרס, יצחק רבין ואהוד ברק, וגם נפתלי בנט ויאיר לפיד.

הנהגים סיפרו ל'חדשות 12' כי הם נקראו למנהלת משאבי האנוש ביום שלישי האחרון, והיא הודיעה להם שהחל מהרגע הזה הם לא ימשיכו בעבודתם.

עורכת הדין סיגל פעיל, שמייצגת את הנהגים שלחה מכתב למשרד ראש הממשלה ותהתה: "הכיצד לאחר עשרות שנות עבודה בתפקיד זה עם תשעה ראשי ממשלה שונים ובכללם ראש הממשלה נתניהו, לאחר שבחים ומחמאות מכל אישיות שנהגו אותו או בשיירת המלווה אותו ובכלל זה מראש הממשלה נתניהו נשללה ממרשנו באבחה אחת משרתם", כתבה בשם מרשיה.

עוד טענה במכתב: "הנהגים נמצאים בתפקיד כבר שלושה עשורים, וכל חטאם הוא שהם היו גם הנהגים של יאיר לפיד ונפתלי בנט - וכעת הם נאלצים לשלם את המחיר על כך". ב'חדשות 12' דווח כי מלשכת נתניהו סרבו להגיב לדיווח.

עם זאת יצוין כי נהג ראש הממשלה זו משרת אמון ולכן מותר לראש ממשלה לבחור את נהגיו שעליהם הוא סומך ובוטח בהם.

נהגים שיירת ראש הממשלה עד תביעה ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטורי עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד