כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אסון כבד באפריקה

40 בני אדם נהרגו וכ-100 נפצעו לאחר התנגשות חזיתית

40 בני אדם נהרגו וכ-100 נפצעו, בהתנגשות חזיתית של שני אוטובוסים בסנגל - אפריקה. הטרגדיה התרחשה בקפרין בחלק המרכזי של האומה המערב אפריקאית. כל הקורבנות פונו לבית חולים בקפרין. תאונות דרכים נפוצות בסנגל, אך מדובר באחד מהאסונות הקשים ביותר במדינה

40 בני אדם נהרגו וכ-100 נפצעו לאחר התנגשות חזיתית
האוטובוסים לאחר התאונה צילום: צילום מסך

40 בני אדם נהרגו וכ-100 נפצעו כששני אוטובוסים היו מעורבים בהתנגשות חזיתית ביום ראשון בלילה בכביש הראשי באזור קפרין בסנגל - אפריקה, כך מסרה הממשלה ביום ראשון.

תמונות קשות לצפייה מהתקרית הראו את הקצה הקדמי של אוטובוס לבן, עם מושבים מלאים בכתמי דם, חפצים אישיים ונעליים מפוזרים סביב אתר ההתרסקות המלא בעצים.

תאונות דרכים שכיחות בסנגל, בעיקר בגלל טעויות נהגים, כבישים גרועים וכלי רכב עם תקלות, כך אומרים מומחים אפריקאים, אבל האסון האחרון הוא אחד האסונות הכבדים ביותר בתקרית בודדת בשנים האחרונות. הממשלה הסנגלית הכריזה על שלושה ימי אבל לאומי החל מהבוקר (שני), עם דגלים שירדו לחצי התורן ברחבי המדינה. הנשיא מאקי סאל ביקר אתמול באתר התאונה.

"נוכח הטרגדיה הזו, נשיא המדינה שולח את תנחומיו העמוקים למשפחות הקורבנות ומאחל החלמה מהירה לפצועים", נמסר מהממשלה. התובע הציבורי, צ'יק דיינג, אמר בהצהרה כי מחקירה ראשונית עולה כי אוטובוס נוסעים ציבורי סבל מפיצוץ צמיג וסטה ממסלולו. לאחר מכן הוא התנגש "חזיתית עם אוטובוס אחר שהגיע ממול", הוא אמר. זו "תאונה טרגית", אמר לסוכנות הידיעות AFP ראש עיריית קפרין, עבדולאי סעידו סו, שהוא גם שר הפנים.

סנגל תאונה חזיתית תאונת אוטובוס הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד