כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ממשיך לעורר סערה

הנסיך הארי: בכיתי רק פעם אחת לאחר מותה של אמי

הנסיך הארי חשף שהוא בכה רק פעם אחת על מותה של אמו, דיאנה, הנסיכה מוויילס, ב-1997. היעדרה של הנסיכה דיאנה בחייו של הנסיך הארי מודגש כנושא מרכזי בספר | אביו לא חיבק אותו כשהודיע לו ​​על מותה של אמו הנסיכה דיאנה

   הנסיך הארי: בכיתי רק פעם אחת לאחר מותה של אמי
הלווית המלכה אליזבת צילום: The Royal family

בקטע ראיון חדש המקדם את פרסום ספר האוטוביוגרפיה שלו "ספיירס" (Spare) הנסיך הארי מספר כיצד הוא ואחיו הנסיך וויליאם לא הצליחו להפגין שום רגש כשהם פגשו אבלים בפומבי שבאו להתאבל על אמא שלהם שנהרגה בתאונת דרכים בפריז ב-1997

הוא סיפר לתקשורת האמריקאית שהוא בכה כשאמו נקברה. הוא אמר שהוא חש "אשמה מסוימת" כשהסתובב בין המונים שהשאירו פרחים מחוץ לארמון קנסינגטון לזכרה של אמו. היעדרה של הנסיכה דיאנה בחייו של הנסיך הארי מודגש כנושא מרכזי בספר.

הספר אמור להתפרסם רק ב-10 בינואר, אך חלקים ממנו הודלפו וממשיכים לעורר סערה בבריטניה, כמה עותקים ממנו יצאו למכירה מוקדמת בספרד, רשת BBC פרסמה חלק אחד ממנו, שגרם לסערה בבריטניה.

בראיון ששודר אתמות בערב, אמר הנסיך הארי ש"כולם יודעים איפה הם היו כשאמא שלי מתה בתאונת דרכים בפריז באוגוסט 1997". לדבריו, הוא הסתכל על הצילומים שלו ושל אחיו כשהם פגשו אבלים כמה ימים לאחר מכן.

"בכיתי פעם אחת, בקבורה, אני מפרט בספר כמה זה היה מוזר ואיך בעצם הייתה איזו אשמה שהרגשתי, ואני חושב שגם וויליאם הרגיש, כשהסתובבתי בחלק החיצוני של ארמון קנסינגטון", אמר. "היו 50,000 זרי פרחים לאמא שלנו ושם לחצנו ידיים של אנשים, חייכנו, הידיים שלנו היו רטובות, רעדנו, לא הצלחנו להבין למה הידיים שלהן רטובות, אבל זה כל הדמעות שהם הורידו".

הנסיך הארי הוסיף: "כולם חשבו והרגישו שהם מכירים את אמא שלנו, ושני האנשים הכי קרובים אליה, שני האנשים הכי אהובים על ידה, לא היו מסוגלים להראות שום רגש באותו הרגע".

הספר כולל פרטים על הליכתו של הנסיך הארי מאחורי הארון של אמו בהלוויה שלה, שם המונים הגיעו אליו וכיצד הרגיש שהוא לא מסוגל לבכות בפומבי. הוא אומר שאביו לא חיבק אותו כשהודיע לו ​​על מותה של אמו הנסיכה דיאנה, כשוא ישב על מיטתו.

המלכה אליזבת וויליאם וקייט מייגן והארי בריטניה הנסיכה דיאנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד