כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"הלכו עם השטן"

הנסיך הארי מאשים אנשים "מסוימים" מבני משפחת המלוכה

הדוכס מסאסקס אמר למגיש הטלוויזיה טום בראדבי בארה"ב כי אין לו "שום כוונה לפגוע" באביו המלך צ'ארלס ובאחיו וויליאם עם ספר הזיכרונות שלו Spare, הכולל שורה של האשמות נפיצות על בני המלוכה. אך נראה כי הוא פגע בהם מאד. הארי אמר שהוא לא חושב שאחיו ואביו יקראו את ספרו אבל הוסיף: "אני באמת מקווה שהם יקראו"

המלך צ'ארלס השלישי
המלך צ'ארלס השלישי צילום: The Royal family

הנסיך הארי האשים את בני משפחת המלוכה שהם "הלכו עם השטן" בגלל הקשרים שלהם עם עיתונות הצהובונים - והודה שמייגן אשתו "לא הסתדרה עם וויליאם וקייט מההתחלה". בראיון ל-ITV, הדוכס מסאסקס התעקש שאין לו "כל כוונה לפגוע" באחיו או במלך צ'ארלס עם ספר הזיכרונות שלו Spare, הכולל שורה של האשמות. אך נראה כי הצליח לפגוע בהם מאד.

הוא טען שהייתה "תגובה איומה" מבני משפחתו ביום שבו המלכה אליזבת מתה, עם "תדריכים והדלפות". בהתייחסו ל"יחסים בין בני משפחה מסוימים לעיתונות הצהובונים", אמר הארי: "החברים המסוימים האלה החליטו ללכת עם השטן, נכון? - כדי לשקם את התדמית שלהם".

"אם אתה צריך לעשות את זה, או שאתה רוצה לעשות את זה, אתה בוחר לעשות את זה - ובכן, זו בחירה. זה תלוי בך, אבל ברגע שהשיקום הזה בא לרעת אחרים נגדי ובני משפחתי, אז זה המקום שבו אני מותח את הגבול".

הוא האשים את אמו החורגת בהדלפות. "סיפורים החלו להופיע בכל מקום בכל העיתונים על השיחה הפרטית שלה עם וויליאם, סיפורים שהכילו פרטים מדויקים, שאף אחד מהם לא הגיע מוויליאם, כמובן. הם יכלו להיות הודלפו רק על ידי אדם אחר שנכח בשיחה".

הדוכס אמר שהוא רוצה "פיוס" עם משפחתו, אבל "צריכה להיות קצת אחריות". הוא אמר: "אני חושב שכנראה יש הרבה אנשים שאחרי צפייה בסרט התיעודי וקריאת הספר יגידו: 'איך יכולת אי פעם לסלוח למשפחה שלך על מה שהם עשו?' אנשים כבר אמרו לי את זה. סליחה היא 100% אפשרות כי הייתי רוצה להחזיר את אבא שלי. הייתי רוצה לקבל את אחי בחזרה, כרגע, אני לא מזהה אותם, עד כמה שהם כנראה לא מזהים אותי".

הארי אמר שהוא לא חושב שאחיו ואביו יקראו את ספרו אבל הוסיף: "אני באמת מקווה שהם יקראו". הוא הוסיף "הם לא הראו שום נכונות להתפייס עד לנקודה זו", אמר הארי.

 

הארי ומייגן המלך צארלס וויליאם וקייט הנסיך הארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד