כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עבור מוסדותיה בקריית יואל

סאטמר מציגה: 8 וחצי מיליון דולר ביממה אחת

ביממה אחת: חסידות סאטמר גייסה בסופ"ש מנגידיה המתגוררים בקריית יואל שבניו יורק 8 וחצי מיליון דולר עבור מוסדותיה בעיירה. את המיליון וחצי האחרונים תרם אחד מהנגידים באנונימיות שעה שהתקשר במפתיע לאדמו"ר מסאטמר (מהר"י) והביע את רצונו לכך. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

סאטמר מציגה: 8 וחצי מיליון דולר ביממה אחת
הרבי מסאטמר צילום: באדיבות המצלם

זה היה אירוע בעל ערך רב, שבו השתתפו נגידי חסידות סאטמר המתגוררים בעיר קריית יואל, מרכזה השני של החסידות בניו יורק. המעמד נערך במוצאי שבת האחרון עבור הנגידים, בראשות הרבי מסאטמר (מהרי"י) במהלכו נתרמו 7 מיליון דולר עבור בנייני מוסדות חדשים של החסידות בעיירה קריית יואל ובשטחים מסביב לה, וכן עבור בנייני מוסדות שצפויים להיבנות כחלק מהפריחה המאסיבית של החסידות בעיירה ומחוצה לה.

בנאומו שנשא במעמד בישר האדמו"ר מסאטמר על שיחה שקיבל על ידי אחד מנגידיו בערב שבת, בה הודיע האחרון על רצונו לתרום סכום של מיליון וחצי דולר, כל זה באופן אנונימי. בכך גוייסו ביממה אחת 8 וחצי מיליון דולר.

סקירה מיוחדת אודות פריחתה של הקהילה בקריית יואל נמסרה באירוע על ידי מנהל המוסדות, הרב משה אלי עסטרייכר, שמונה לתפקיד לפני מספר שנים, וכבעל מוניטין ידוע פקד במהלך השנים הללו על "הרחבת גבולי הקדושה" בהצלחה יתירה.

ל'בחדרי חרדים' אף נודע, כי בליץ הגיוס ממשיך גם בתחילת השבוע, ובאירוע נוסף שצפוי להיערך צפויים להתווסף סכומי עתק למען מוסדות הקהילה.

מדובר במגבית מיוחדת המכונה "יום המוסדות" שצפוי להיפתח בשעות אחה"צ ותיערך עד חצות הלילה, ואליה יגיעו כלל בני הקהילה בקריית יואל לתרום ממיטב כספם.

הרבי מסאטמר קרית יואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד