כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

''ייש מים חמים, לא צריך לדאוג''

אם גם אתם רוצים לעשות לזה סוף ולהנות ממים חמים ללא הגבלה וללא המתנה, אתם מוזמנים להצטרף לאלפי המשפחות שכבר נהנות ממחמם המים המהיר והחסכוני של אמישראגז

''ייש מים חמים, לא צריך לדאוג''
אמישראגז מחמם מים צילום: יח"צ

החורף בעיצומו וכולנו מתמודדים עם הבוילר שדולק שעות, מחמם מים באופן איטי וגם אחרי שעות של פעולה לא מספיק לכל המשפחה. המילים "אין מים חמים, תדליקו בוילר" שחוזרות על עצמם במשך החורף, כל יום כמה פעמים – מוכרות לנו היטב, וכמובן גם חשבון החשמל הנפוח בעקבות צריכת החשמל הגבוהה של הבוילר – מורגש היטב בכיס. אם גם אתם רוצים לעשות לזה סוף ולהנות ממים חמים ללא הגבלה וללא המתנה, אתם מוזמנים להצטרף לאלפי המשפחות שכבר נהנות ממחמם המים המהיר והחסכוני של אמישראגז.

המכשיר הינו מכשיר מתקדם המחמם מים במהירות על ידי העברת צינורות המים בתוך מערכת חימום המופעלת על אנרגיית הגז. מחמם המים נדלק באופן אוטומטי ברגע פתיחת הברז של המים חמים וכבה מיד עם סגירתו, כך שכמות המים שיתחממו תהיה בדיוק לפי הצורך ולא טיפה אחת יותר. מרגע פתיחת ברז המים המכשיר מבטיח לכם מיד מים חמים שיזרמו ללא הפסקה עד שתסגרו את הברז והכי חשוב בעלות נמוכה. בנוסף המכשיר מצויד בחיישן מיוחד שמסתנכרן באופן אוטומטי עם דוד השמש וכך הוא נכנס לפעולה רק במידה שאין מים חמים בדוד השמש שהיא אופציית חימום המים החסכונית ביותר.

גילי ששון סמנכ"לית השיווק של אמישראגז: "מחמם מים ביתי בגז הוא מהמוצרים הנמכרים ביותר של אמישראגז כאשר לקראת עונת החורף הביקושים אליו גדלים במאות אחוזים, הוא חסכוני, מתקדם ובטוח לשימוש. חשוב להדגיש שבכל בית ניתן להתקין מחמם מים מהיר בגז וליהנות מנוחות מקסימאלית בעונת החורף ללא צורך לחכות למים החמים ומבלי להישאר באמצע המקלחת ללא מים חמים".

 

אמישראגז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד