י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דרך שליח

מה כתב מושל פלורידה בפתק ששלח לכותל המערבי

מספר ימים לאחר שמושל פלורידה רון דסנטיס נשבע אמונים לכהונה שניה, הוא שלח עם הרל"ש שלו פתק עם בקשת תפילה לכותל המערבי בירושלים. הפתק הגיע על ידי שליח חב"ד המקומי רבי שניאור אוירכמן

מה כתב מושל פלורידה בפתק ששלח לכותל המערבי
הרב שניאור אוירכמן בכותל המערבי צילום: חב"ד טלהאסי פלורידה

ימים ספורים לאחר שמושל פלורידה רון דה-סנטיס נשמע אמונים לכהונתו השנייה, הוא שלח פתק שיונח בכותל המערבי בירושלים עם תפילות למען מדינת פלורידה. הרב שניאור אוירכמן, שליח חב"ד בטלהאסי, פלורידה, ביקר ביום שישי האחרון בכותל, והכניס את הפתק שהמושל דה סנטיס הפקיד בידו להכניס לכותל, בפתק היו בקשות תפילה עבור תושבי מדינתו בשמו.

הפתק בכותל שהביא הרב שניאור אוירכמן

"אבא שבשמיים, המושל דה סנטיס ואני מתפללים שתשקיף על מדינת פלורידה הגדולה שלנו, תגן עלינו ותשמור עלינו מפני סערות ואסונות אחרים. תגן על כולם ותן להם כוח לעמוד איתן באמונתם", נכתב בפתק, חתום על ידי ראש הסגל של המושל דה סנטיס, ג'יימס אותמאייר.

הרב אוירכמן קרא את הפתק בקולו ואז הניח אות בקיר הכותל כמקובל. הביקור הגיע ימים לאחר טקס השבעתו של המושל, שנערך על מדרגות הקפיטול של פלורידה בטלהאסי, בתקופה שבה העולם הפוליטי מדווח על סיכוייו להיבחר לנשיאות ארה"ב.

הרב אוירכמן הודה למושל על מאבקו באנטישמיות ועל תמיכתו האיתנה בישראל. "המושל הדגיש מחדש את מחויבותו לישראל ולעם היהודי", אמר הרב אוירכמן לאתר COLlive.

חב"ד רון דה סנטיס הכותל המערבי פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד