ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

נס בביתר עילית: סוכל פיגוע תופת ענק • צפו בתיעוד ממעצר המחבל

רכב שהתקרב למחסום הסמוך לביתר-עילית עורר חשד ונהגו התבקש לעצור • חייל מג"ב הכניס את גופו לתוך הרכב כדי לכבות את המנוע, והנהג החל בנסיעה כשהוא מנסה להימלט • החייל דרך את נשקו ועצר אותו בכח • ברכב התגלה מטען רב עוצמה המחובר לבלוני גז רבים • אזור ביתר עילית חסום לתנועה מכל הכיוונים • צפו בתיעוד

הרכב. צילום: ביטחון ביתר
הרכב. צילום: ביטחון ביתר

סוכל פיגוע תופת ענק באזור ביתר-עילית: הבוקר נעצר במחסום הסמוך לביתר עילית רכב בעל לוחית זיהוי צהובה שהגיעה מכיוון בית שמש.

לפי הודעת המשטרה, הרכב הגיע למחסום ביתר ובתוכו מטען רב עוצמה. החשוד נעצר ונלקח לחקירות שירות הביטחון.

הלוחמים מתחנת מטה יהודה של מג"ב ירושלים, זיהו רכב מסוג ברלינגו המתקרב לכיוון המחסום. לאחר שזיהו כי בעל הרכב מאט בצורה מחשידה לפני המחסום סימנו לו לעצור.

כאשר נהג הרכב נעצר, זיהו הלוחמים פאה על ראשו של הנהג. ״הוא התנהג בצורה מחשידה ולכן היינו חייבים לבדוק אותו״, מספר מפקד המחסום.

הנהג התבקש לכבות את רכבו אך התמהמה. לוחם משמר הגבול שבדק אותו שלח את ידיו לעבר מפתחות הרכב בכדי לכבות אותו ע״מ לבצע חיפוש בתוך הרכב.

בשלב זה הנהג התחיל בנסיעה כשחצי גופו של הלוחם בתוך חלון הרכב. כעבור נסיעה של מספר מטרים שלף הלוחם את נשקו האישי, דרך את נשקו וכיוון לעבר החשוד תוך שהוא מורה לו לעצור את הרכב.

החשוד עצר את הרכב במקום ונעצר על ידי הלוחמים. בתוך הרכב זיהו הלוחמים את המטען רב העוצמה. חבלנים הוזעקו למקום וכוחות נוספים של משטרה וצבא הגיעו לזירה. החשוד נעצר ונלקח חקירה.
בשעה זו חבלני משמר הגבול מנטרלים את המטען.

במשטרת יש"י מבקשים מהנוסעים שלא לנסוע באזור. הכביש סגור לנסיעה מכל הכיוונים. נחסמה הכניסה והיציאה מהעיר ביתר-עילית.

צילום: ביטחון ביתר




צילום: רשף משנה אסף אברס כב"ה מחוז יו"ש
טרור ביתר עזה חמאס מכונית תופת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד