כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המאבק מול איראן

נתניהו בשיחה עם איפא"ק: "הגיע הזמן שישראל וארה"ב יישרו קו"

ראש הממשלה נתניהו שוחח מהכנסת עם בכירי הנהלת איפא"ק ופעילים בארגון בנוגע לאיראן: "הגיע הזמן שישראל וארה"ב יישרו קו, יחד עם מדינות אחרות - ואני מצפה לדבר על כך עם הנשיא ביידן וצוותו". נתניהו הוסיף: "יש כיום לנושא יותר תמימות דעים מכל תקופה אחרת"

נתניהו בשיחה עם איפא"ק: "הגיע הזמן שישראל וארה"ב יישרו קו"
נתניהו בשיחה עם איפא"ק צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם בכירי הנהלת איפא"ק ופעילים בכירים בארגון, באמצעות שיחת VC, מלשכת ראש הממשלה בכנסת. נתניהו הודה לאיפא"ק על פעילותם ותמיכתם במדינת ישראל ובחיזוק הקשר עם ארה"ב.

כמו כן, ראש הממשלה נתניהו קיים שיחה פתוחה עם נשיאת איפא״ק בטסי קורן, במסגרתה התייחס לאיראן, להרחבת מעגל השלום וליחסי ישראל ארה"ב. רה"מ נתניהו אמר בנוגע לאיראן כי אנשים רואים את הדיכוי הפנימי של המשטר על האזרחים, ואת ההוצאות להורג של מפגינים למען החופש.

לדברי נתניהו: "עכשיו, הודות לגברים ונשים האיראנים האמיצים, העולם כולו רואה את מה שאמרנו - שמדובר במשטר נוראי, מדכא וטרוריסטי". עוד הוסיף רה"מ כי "הגיע הזמן שישראל וארה"ב יישרו קו, יחד עם מדינות אחרות, ואני מצפה לדבר על כך עם הנשיא ביידן וצוותו. יש כיום לנושא יותר תמימות דעים מכל תקופה אחרת".

נתניהו ציין כי הוא פועל על מנת להרחיב את מעגל השלום, והסביר כי הוא אופטימי מכיוון שרבים ממנהיגי מדינות ערב שינו את תפיסתם כלפי ישראל וכעת הם רואים אותנו כשותפים ולא כאויבים.

איפא''ק בנימין נתניהו ג'ו ביידן איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד