כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מקטינים את עוצמת השפעתי"

דיווח: לא תאמינו מי מראיין את המועמדים ללשכת השרה

בימים אלו מגייסת השרה להגנת הסביבה עובדים ללשכתה. למרואיינים נמסר כי על מנת להתקבל לעבודה הם נדרשים לעבור קודם כל ריאיון אצל שמוליק סילמן, בעלה של השרה

דיווח: לא תאמינו מי מראיין את המועמדים ללשכת השרה
שמוליק סילמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן מגייסת בימים אלו עובדים ללשכתה ולפי דיווח ב'חדשות 13' למועמדים הובהר באמצעות נציגיה: "על מנת להתקבל לעבודה - תצטרכו קודם כל לעבור ריאיון קבלה אצל בעלה, שמוליק".

כזכור, שמוליק סילמן היה אחד הגורמים המשפיעים ביותר בהחלטתה של סילמן לפרוש מהקואליציה הקודמת, מה שאחר כך גם זירז את הפלת הממשלה - אבל כעת מתברר כי הוא גם מי שבוחר את העובדים בדרכם ללשכה. כלומר: המראיין הראשי.

על פי הדיווח, מדובר במגוון רחב של עובדים. כלומר, גם כאלה המועסקים בתפקידי תוכן כמו ייעוץ תקשורתי, וגם נהגים. מי שרוצה להתקבל לעבודה - צריך לעבור אצל שמוליק סילמן. בנוסף, על פי תכתובות שנחשפו, שמוליק סילמן הוא גם המבשר שהודיע בעבר למועמדים אם הם התקבלו ללשכה או לא.

בתקנון של נציבות המדינה אין אמנם איזושהי התייחסות לסיטואציה שבה בן או בת הזוג מנהלים בפועל את תהליך קליטתהפקידים לתפקידים בלשכות של שרים, אבל זו לא התנהלות מקובלת.

בתגובה לדיווח מסר שמוליק סילמן: "חבל שחדשות 13 מקטינים את עוצמת השפעתי. כידוע, אני גם ביצעתי ריאיונות קבלה לנשיא ארצות הברית, מזכ"ל האו"ם וליאו מסי לנבחרת ארגנטינה. חשוב לציין עוד שבקרוב אראיין גם מועמדים לתפקידי כתבים בחדשות 13. דרישות הקבלה: לא להמציא סיפורים מקושקשים".

שמוליק סילמן עידית סילמן המשרד להגנת הסביבה ראיון עבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד