כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"גועל נפש ההחלטה"

העונש שקיבל החשמלאי שגרם למותה של הכלה החרדית

בית המשפט השלום בחיפה החליט להטיל עונש של תשעה חודשי עבודות שירות על החשמלאי שתיקן חלק ממערכת החשמל בדירתה של שני ברדיצ'בסקי שהתחשמלה למוות במקלחת. הוא הורשע גם בגרימת מותה ברשלנות

העונש שקיבל החשמלאי שגרם למותה של הכלה החרדית
בית המשפט המחוזי בי-ם. אילוסטרציה צילום: דוברות הרשות השופטת

בבית המשפט השלום בחיפה נידון היום (שלישי) ל-9 חודשי עבודות שירות, החשמלאי שתיקן חלק ממערכת החשמל בדירתה של שני ברדיצ'בסקי, שהתחשמלה למוות במקלחת, והורשע בגרימת מותה ברשלנות. על פי דיווח ב'חדשות 12', אחותה של שני צעקה מיד לאחר הקראת גזר הדין לעבר השופט והחשמלאי: "אחותי מתחת לאדמה, והוא חוזר הביתה".

קרוב משפחה נוסף האשים את השופט, "הוא התיר את דמה ודמם של כל נפגעי העבירה, זה פשוט גועל נפש ההחלטה הזו. שבוע לפני היא התחתנה – ואז נקברה באדמה. אנחנו נעשה הכול כדי שההחלטה תשתנה. מה שקרה פה זה שהתירו את דמה של המנוחה, קברו אותה פעם שנייה. לא רק זה: קברו את כל נפגעי העבירה. הענישה במדינה הזו מקלה, עבודות שירות זה לא עונש".

כזכור, לפני כמה שנים, התחשמלה הכלה שני ברדיצ'בסקי ע"ה לבית משפחת לוי - בת 20, בביתה ברחוב ביאליק בטירת הכרמל.  היא התחשמלה במקלחת לפני שיצאה לחגוג את שמחת השבע ברכות האחרון.

מכר המשפחה סיפר בזמנו ל'בחדרי חרדים': "מדובר בזוג בעלי תשובה. החתן דני שיחי' חזר בתשובה לפני שנה ונישא לבחירת ליבו לפני שבוע באולמי כינורות".

"הערב הם היו אמורים לחגוג את שמחת השבע ברכות האחרון לנישואיהם. החתן הלך לתפילת מנחה וערבית בישיבת שאגת אריה על יד ביתו, במטרה להביא אברכים לחגוג עמו את השבע ברכות בביתם. הכלה נכנסה להתקלח לפני השמחה. אמה הכינה את האוכל לשמחה, וכשראתה שבתה לא יוצאת, היא הזעיקה את החתן שנכנס דרך החלון כדי לפתוח את הדלת. הוא גילה את הגרוע מכל. הבגדים היו מוכנים לשבע ברכות וכעת מחכים ללוויה".

"זו טרגדיה קשה עבורינו. מדובר במשפחה יקרה של בעלי תשובה חרדים. נקווה שכולם יתחזקו בגלל המקרה הקשה".

שני ברדיצ'בסקי טירת הכרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד