כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
השיח מידרדר

הח"כ התראיין ואוים: "תקבל רימון בבית"

המשטרה חקרה חשוד שאיים על חבר הכנסת אלעזר שטרן מיש עתיד בעקבות ראיון שהעניק. שטרן: "השיח המסית והאלים גורם סכנה ממשית"

הח"כ התראיין ואוים: "תקבל רימון בבית"
פלאש90

המשטרה חקרה היום (שלישי) אדם שחשוד כי איים על חבר הכנסת אלעזר שטרן מיש עתיד בעקבות ראיון שהעניק הח"כ בכאן רשת ב', ובו מתח ביקורת על הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט.

בשיחת טלפון ממספר חסום, נאמר לשטרן: "אתה מסית נגד הממשלה. אם תמשיך בדרכך תקבל רימון בבית". מיד לאחר קבלת האיום פנה חה״כ שטרן לקצין הכנסת והגיש תלונה במשטרה. המשטרה הצליחה לאתר הלילה את החשוד והוא הודה במעשה בעת החקירה.

מהמשטרה נמסר: "אמש בשעות הערב, התקבל דיווח במשטרה מנבחר ציבור אודות שיחת טלפון שקיבל וכללה איום לפגיעה בחייו. מיד עם קבלת התלונה במחוז ירושלים, בוצעו פעולות מהירות לאיתור החשוד במעשה, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו. במהלך הלילה החשוד נחקר על ידי חוקרי המשטרה בגין דבריו ומעשיו והביע חרטה על כך. בסיום חקירתו, החשוד נשלח למעצר בית וחקירת המשטרה נמשכת".

ח"כ שטרן מסר בתגובה: "המקרה הזה הוא עוד הוכחה לסכנה הממשית שהשיח המסית והאלים גורם. אני קורא לחבריי מהקואליציה להוריד את גובה הלהבות ולגנות כל ביטוי אלימות באשר הוא. אני רוצה להודות למשטרת ישראל על העבודה המצויינת והמהירה באיתור העבריין ובטוח שימוצה איתו הדין כראוי".

במהלך הראיון אמר הח"כ על הפורמה במערכת המשפט: "אין ספק שהטיפול במערכת המשפט ושינוי העמדות של נתניהו קשור למשפט שלו. המשפט מחליש את נתניהו, וכיוון שהוא חלש, הוא נותן גם לאלה שהוא עמד מולם את הכל - בין אם זה מהפכה במערכת המשפט או עלייה להר הבית. ואנחנו רק בשבועיים הראשונים".

על עמדתו בנוגע לרפורמה אמר כי "לאורך השנים היו לי התבטאויות שיש דברים שאולי הייתי מוכן לשמוע עליהם, שצריך לעשות שינוי. אבל לא ככה, לא כשהכל יחד. זו לא הזמנה לדיון, זה לא מותיר את האפשרות לשקול בעד מה אנחנו כן ובעד מה לא. יש מקום לעשות שיפורים - אבל לא תחת איום של הרס מוחלט כמו שהניחו על שולחננו".

אלעזר שטרן משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד