כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ביוזמת קמא טק: מייסד קרן הון הסיכון פינטגו חמי פרס סייר בבני ברק ונפגש עם יזמי ההיי טק החרדים

בדברים שנשא פרס בפני יזמי ההיי טק החרדים הוא פרס את משנתו  על יזמות, סטארטאפים, וסקר בפניהם את המגמות הטכנולוגיות בעולם בשנים הקרובות •  ראשי קמא טק הודו לחמי פרס על סיועו רב השנים ועל נכונותו לעמוד לימין יזמי ההיי טק החרדים

ביוזמת קמא טק: מייסד קרן הון הסיכון פינטגו חמי פרס סייר בבני ברק ונפגש עם יזמי ההיי טק החרדים
קמא טק צילום: באדיבות קמא טק

איש העסקים חמי פרס, שותף-מייסד ומנכ"ל בקרן הון סיכון "פיטנגו" נפגש עם יזמי היי טק חרדים בבני ברק במסגרת סדרת 'סטארטפ על הצ'ולנט' המשותף לקמא טק ולפועלים היי טק.

בדברים שנשא פרס בפני יזמי ההיי טק החרדיים הוא פרס את משנתו  על יזמות, סטארטאפים, וסקר בפניהם את המגמות הטכנולוגיות בעולם בשנים הקרובות כמו תחום האנרגיה המתחדשת, הבינה המלאכותית ותחומים נוספים, וכן העניק למשתתפים עצות ותובנות חשובות על הדרך הנכונה להקים חברות סטארטאפ.

ראשי קמא טק הודו לחמי פרס על סיועו רב השנים ועל נכונותו לעמוד לימין יזמי ההיי טק החרדים, ואילו המשתתפים הרבים הודו אף הם כמו גם לראשי קמא טק המהווה עבורם בית.

מיזם קמא-טק הוקם לפני למעלה מעשור שנים ע"י הרב משה פרידמן בעידודם ובעזרתם של ראשי הסמינרים שביקשו לסייע בפרנסת בנות הסמינר ובתמיכתה של מספר ראשי ההייטק הישראלי.

באותם הימים שוק היי טק החרדי לא היה קיים. מאז, הודות למיזם קמא-טק הוקמו שורה של מסלולי הכשרה והשמה בהייטק בהם משתתפות יותר מאלף נשים חרדיות מידי שנה בתמיכתם של גדולי ישראל ובשותפות של ראשי הסמינרים.

מי שהיה שותף וסייע לא מעט לנושא היזמות החרדי היה חמי פרס מייסד קרן פיטנגו, הגדולה ביותר בישראל, שהשקיעה מעל 3 מיליארד דולר ביותר מ 300 חברות הייטק, ונחשב לאחד האבות של תעשיית ההייטק הישראלית.

את תחרות הסטארטפים החרדי שיצא לדרכו לפני 9 שנים הגה חמי פרס יחד עם קמא טק.

את התחרות הראשונה אירחה חברת מיקרוסופט העולמית במטה של מיקרוסופט בהרצליה, והשתתפו בו בכירים מהציבור החרדי, בכירי ממשל וראשי תעשיית ההייטק.

באירוע ההוא הציגו לראשונה היזמים חרדים את המיזמים שלהם שנהפכו עם השנים לשמות הבולטים בהייטק החרדי, בהם יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין מאלמנטור, אברהם אורבך מטריפל וייל, שרי רוט, אביגדור רבינוביץ׳, איציק קרומבי, ועוד רבים.

בהמשך, קמא טק החל להניע את קהילת היזמים החרדים, ובסיועו של פרופ' אמנון שעשוע מייסד מובילאיי אחד מגדולי היזמים של ההייטק הישראלי לדורותיו, הוקם מאיץ הסטארטאפים של קמא-טק ובעקבותיו עוד שורה של תוכניות שצמחו והפכו לתוכניות גדולות מאד ב"ה.

מאז, קמא טק הקימו מאיץ סטארטאפים שצמחו בו 60 חברות הייטק, ע"י יזמים חרדים והנהלה חרדית שמעסיקות מעל אלף עובדים והוקמו קרנות השקעה שמשקיעות בחברות ההייטק החרדיות הטובות ביותר ,בתמיכת ראשי ההייטק והבנקים הגדולים בהובלת בנק הפועלים.

 

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד