כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מהומה בממלכה

הנסיך הארי: שנים לא האמנתי שאמא שלי מתה בתאונת דרכים

הנסיך הארי שפרש מבית המלוכה הבריטי ועבר לארה"ב, לא מפסיק לעורר מהומות, בספר הזיכרונות שיפרסם מחר נגד ארמון בקינגהאם, שבו מתפרסמים פרטים מביכים שלא מוציאים טוב את משפחת המלוכה

הנסיך הארי: שנים לא האמנתי שאמא שלי מתה בתאונת דרכים
לווית המלכה בלונדון צילום: The Royal family

לצד האשמות לפיהן בני משפחת המלוכה הבריטית דיברו נגד אשתו של הנסיך הארי, מייגן מרקל, בעיתונות הצהובונים הבריטיים, הארי תיאר גם את הטראומה האישית של אובדן אמו, הנסיכה דיאנה, בתאונת דרכים בפריז בשנת 1997, כשהיה בן 12.

הוא אמר לאנדרסון קופר מתקשורת האמריקאית שבמשך שנים רבות הוא לא האמין שהיא מתה, והתעורר כל יום במחשבה שהיא עלולה להופיע שוב. "היו לי כמויות עצומות של תקווה," אמר הארי.

כשהיה בן 20, הוא ביקש לראות דו"ח משטרה על התאונה, וביקש הוכחה שהיא הייתה במכונית ושהיא היתה פצועה. החוקרים הגיעו למסקנה כי הנהג, קצין ביטחון של המלון, היה שיכור ונסע במהירות כאשר המכונית השכורה שלהם נהרסה בתוך מנהרה ליד מגדל אייפל. מיליארד ערבי דודי אל פאיד, שהיה ברכב נהרג מיד. הנסיכה מתה בבית חולים, למרות שתיאוריות קונספירציה רבות קיימות היום לגבי מותה של דיאנה.

בגיל 23, הארי ביקר בפריז וביקש מהנהג שלו לקחת אותו לזירת התאונה. "רציתי לראות אם אפשר בנסיעה במהירות שבה הנהג אנרי פול נהג, לאבד שליטה על מכונית ולהיכנס בעמוד ולהרוג כמעט את כולם במכונית הזו", הוא אמר בתוכנית "60 דקות" ברשת CBS.

דיאנה נרדפה על ידי צלמי פפראצי ביום התאונה. בספרו כתב הארי: "הדבר האחרון שאמא ראתה על פני כדור הארץ היה נורת הבזק".

המלכה אליזבת בריטניה הנסיך הארי הנסיכה דיאנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד