כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סערת רפורמת המשפט

הנשיא הרצוג מנסה להרגיע: "להגיע להבנות"

נשיא המדינה יצחק הרצוג מתייחס לרפורמה המשפטית וקורא להרגעה: "אני ער לקולות הנשמעים מכאן ומכאן, ולכל הכאבים, הדאגות והחרדות. זה לא נעלם מעיני ומעסיק אותי ללא הפסקה"

הנשיא הרצוג מנסה להרגיע: "להגיע להבנות"
בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע השיח הציבורי הסוער סביב תכניות הרפורמה המשפטית שיוזמים בקואליציה נשיא המדינה יצחק הרצוג קורא להרגעה ומבקש לבצע את השינויים בהסכמה רחבה.

"ערכי מגילת העצמאות הם המצפן של מדינתנו - לא אתן לפגוע בהם", נמסר היום (שלישי) בהודעה מבית הנשיא "זו תקופה רגישה ונפיצה בציבוריות הישראלית".

הנשיא הרצוג ציין "אני ער לקולות הנשמעים מכאן ומכאן, ולכל הכאבים, הדאגות והחרדות. זה לא נעלם מעיני ומעסיק אותי ללא הפסקה", וגילה כי הוא מקיים שיח בנושא עם הדרג הפוליטי.

"בימים האחרונים אני פועל ומקיים שיחות עם גורמים רבים ועושה הכל במטרה להביא לקיומו של דו שיח מכובד ומכבד, בתקווה להגיע להבנות רחבות ככל שניתן", אמר הרצוג.

הנשיא פנה לנבחרי הציבור ואזרחי ישראל מכל הקשת הציבורית והפוליטית וקרא: "גלו איפוק ואחריות. עלינו להרגיע את הרוחות ולהוריד את הלהבות. אין לנו ארץ אחרת".

לצד זאת מדווח הערב כי יום אחרי פרסום הרפורמה שלו, שר המשפטים יריב לוין נועד עם נשיא המדינה יצחק הרצוג לפגישה ארוכה מאוד.

יצחק הרצוג רפורמות יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד