כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סדרת מעצרים רחבת היקף

הסוכן המושתל הביא להפללתם של עשרות חשודים: צפו ברגעי הפשיטה

סוכן סמוי שהפעילה היחידה המרכזית של מחוז חוף הביא להפללה של 23 חשודים במחוזות חוף, צפון, ת"א, ש"י ודרום בחשד לסחר והחזקת סמים ונשק | במהלך ההפעלה נתפסו אקדחים וסמים מסוכנים בשווי מאות אלפי שקלים. מאות שוטרים ולוחמי מג"ב פעלו בסדרת מעצרים רחבת היקף 

הסוכן המושתל הביא להפללתם של עשרות חשודים: צפו ברגעי הפשיטה
פעילות המשטרה צילום: משטרת ישראל

הותר לפרסום: במהלך שמונת החודשים האחרונים הפעילה היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף סוכן סמוי שעסק בפעילות עבריינית, שוכנע ע"י מפעילי מחלק הסוכנים בימ"ר שליוו את כל מהלך ההפעלה, לחצות את הקווים לאחר שמאס בחיי הפשע, לפעול נגד עבריינים מהרובד הבינוני – גבוה בתחום הסחר בסמים והנשק הלא חוקי ברחבי הארץ.

הסוכן שוגר ולווה ע"י מפעיליו בסיוע מעטפת מבצעית ומודיעינית בסיוע חטיבת המודיעין של משטרת ישראל ובמהלך הפעלתו שנעשתה ביצירתיות ומורכבות רבה ולעיתים בתאי שטח אורבניים, צפופים וממודרים ביצע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת אקדחים ועשרות ק"ג של סמים מסוכנים כאשר היקף העסקאות נאמד במאות אלפי שקלים.

הבוקר (שלישי) עם ההחלטה של מעבר לשלב הגלוי של החקירה פשטו למעלה מ-250 שוטרים בהם שוטרי מחוז חוף, לוחמי יס"מ, לוחמי מג"ב, חבלנים, כלבנים ממדור בע"ח במשטרה, אנשי הזיהוי הפלילי ועוד על בתיהם של החשודים ביישובים שונים במחוזות חוף, צפון, ת"א, ש"י ודרום בהם חיפה קריות, חריש, בית שאן, ת"א – יפו, אשקלון, ב"ש, מבועים, גבע בנימין ועוד והביאו למעצרם של 23 מהם. 

בתום החיפושים נתפסו סמים מסוג קוקאין במשקל של למעלה מ-2 ק"ג, כסף מזומן ישראלי וזר הנאמד במאות אלפי שקלים, אקדח מסוג איירסופט, כלי רכב בהם רכבי יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים אשר על פי החשד הושגו ושימשו לדבר עבירה וכן ראיות נוספות. 

החשודים הועברו לחקירה במשרדי בימ"ר בחשד לעבירות של סחר בסמים, סחר בנשק, החזקה ונשיאת אמל"ח, החזקת סמים, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד – כל אחד על פי חלקו בעבירות האמורות.

בהמשך היום, הובאו העצורים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

 

 

סוכן סמוי עבריינים משטרת ישראל פשע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד