כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שוויון בנטל בעיצומו: החרדים למען צה"ל • צפו

תיעוד וידאו וגלריה: כשקבוצת אברכים מתארגנת לסייע לפלוגת שריון בעזה • וגם: ארגון 'הכל מהלב' ופרויקט 'אלף למטה'

שוויון בנטל בעיצומו: החרדים למען צה"ל • צפו





















צפו: ארגון 'הכל מהלב' בחלוקה לשבת
גם ארגון 'הכל מהלב' המשיך בחלוקת מזון לחיילים. לדברי איש הארגון מאיר בלוך, "חילקנו ביום שישי 500 חלות, 1000 ציציות ומיץ ענבים".











ויש גם 'אלף למטה'
למעלה מ-60,000 יהודים מעשרות מדינות ברחבי העולם כבר נרשמו באמצעות אתר 'פרויקט שמירה' למבצע "אֶלֶף לַמַטֶה", המבקש להבטיח כי מול כל חייל צה"ל היוצא לקרב במסגרת מבצע 'צוק איתן' – יש יהודי המתפלל להצלחתו או עושה מעשה טוב לזכותו.

באמצעות אתר האינטרנט של 'פרויקט שמירה' והמוקד הטלפוני, קרובי החיילים רושמים את שם החייל (שם פרטי ושם האם) למבצע, באופן פשוט ומהיר. המתנדבים מעבירים שם של חייל לכל נרשם שביקש להתפלל, ללמוד או להקדיש מעשה טוב לזכות החייל.

בת שבע גולדמן מבולטימור, אמו של חייל בודד בצנחנים, מתנדבת מרכזית במבצע, מסבירה: "במקום לשבת ולכסוס ציפורניים בדאגה על החייל שאתם מכירים בעזה, אתם יכולים לעשות משהו בשבילו. עשרות אלפי יהודים בנו עבורו 'כיפת ברזל' רוחנית. כל שנותר לכם הוא לרשום את שם החייל ושם אמו לפרויקט 'שמירה'.

"נערה בפלורידה תתנדב לערוך קניות עבור אישה קשישה. אישה בלוס אנג׳לס תקבל על עצמה שיעור שבועי בספר רות. בחור מפריז יאמץ נער בסיכון. אדם בירושלים יוסיף שיעור תורה יומי. יהודי ברמת הגולן יתפלל עבורך.

"כל המעשים הטובים האלו, יזקפו לזכות החייל. אתה יכול לחשוב שזוהי 'כיפת ברזל רוחנית', אתה שומר עלינו פיזית ואנו נשמור עליך רוחנית. כל מה שעליך לעשות הוא להכניס את שמך הפרטי, שם אמך ותאריך סיום תאריך השירות. זה הכל!".

"אלף למטֶה" פעל לראשונה בימי מבצע 'עופרת יצוקה', ביוזמת הרב שמחה הכהן קוק, הרב הראשי לרחובות, והאדמו"ר מבוסטון, וממשיך בהדרכתם גם במבצע הנוכחי.

הגאון רבי שמחה הכהן קוק מסביר: "זוהי תוכנית שכל-כולה אהבת ישראל. המטרה מתעלה מעל כל מחלוקת פוליטית - חיבור של יהודי ליהודי, להצלחת חיילי צה"ל. אנחנו רוצים להגיע למצב שאין חייל שלא נרשם ליוזמה באמצעותו או באמצעות בני משפחתו וחבריו".

כדי לעודד את הציבור לצרף כמה שיותר שמות למבצע, מבטיחים ראשי 'פרויקט שמירה' כי כל חייל שירשום או יירשם, יקבל – בחינם – זכות לאות בספר תורה שייכתב לאחר המלחמה.

אז אם אתם חיילים בעצמכם או מכירים חייל המשרת בימים אלו, הירשמו באמצעות תהליך חינמי ופשוט באתר 'פרויקט שמירה' www.shmiraproject.com או השאירו שמות בטלפון 03-7208260.

ארגון 'החובש' הר-נוף ארגן חבילות לחיילים בשיתוף התושבים. צילום: קילורין










חרדים דרום וידאו עזרה צוק איתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד