כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מנכ"ל ארגון טראמפ לשעבר, נידון לחמישה חודשי מאסר

מנכ"ל ארגון טראמפ לשעבר נידון לחמישה חודשי מאסר וחמש שנות מאסר על תנאי בבית המשפט במנהטן. לאחר שהודה בהונאת מס. השופט אמר כי וייסלברג יכול היה להיות זמן רב יותר בכלא אלמלא נקט בהסדר טיעון

 מנכ"ל ארגון טראמפ לשעבר, נידון לחמישה חודשי מאסר
פטיש בית משפט צילום: pixabay

מנכ"ל ארגון טראמפ לשעבר, אלן וייסלברג, נידון אתמול לחמישה חודשי מאסר וחמש שנות מאסר על תנאי בבית המשפט במנהטן לאחר שהודה בהונאת מס. השופט אמר כי וייסלברג, פעם מנכ"ל הכספים של חברת הנדל"ן שהוקמה על ידי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, יכול היה לקבל זמן רב יותר בכלא אלמלא עשה עסקת טיעון.

"אני מאמין שעונש חמור יותר יהיה הולם יותר לאחר ששמעתי את הראיות", אמר ביום שלישי שופט בית המשפט העליון במנהטן, חואן מרצ'ן. עורך דינו של וייסלברג ביקש מהשופט עונש מופחת בהתייחס לגילו של מרשו והפרסום סביב המשפט. אלן בן ה-75, חתם עסקת טיעון באוגוסט האחרון עם התובעת המחוזית במנהטן, אלווין בראג. התובעת הסכימה להמליץ ​​על עונש נמוך יותר בתמורה לעדותו של וייסלברג במשפט נפרד נגד ארגון טראמפ.

במשך שלושה ימים בנובמבר האחרון, סמנכ"ל הכספים לשעבר פירט כמה מהמעשים שאפשרו לארגון טראמפ להתחמק ממיסים על ידי תשלום לעובדים במשכורות נמוכות יותר ובמקום זאת לפצות אותם במכוניות יוקרה, לינה חינם ושכר לימוד לבני המשפחה.

בחודש שעבר, חבר מושבעים מצא את ארגון טראמפ אשם בכל 17 הסעיפים בתיק הונאת המס ועלול לעמוד בפני קנסות של עד 1.6 מיליון דולר.

 

 

 

דונלד טראמפ הונאת מס מנהטן מאסר על תנאי עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד