כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא מבזבזים זמן

ארה"ב תאמן את האוקראינים על הפטריוט כבר בשבוע הבא

ארה"ב תאמן את האוקראינים על מערכת הפטריוט באוקלהומה ארה"ב כבר בשבוע הבא. הקורס יכלול הדרכה בכיתה, זמן בסימולטור וחשיפה למערכת עצמה. גורמים רשמיים אמרו כי עם כל החשיבות ארה"ב לא תמהר את האימונים. המערכת תועבר רק בסיום מוצלח של האימון

 ארה"ב תאמן את האוקראינים על הפטריוט כבר בשבוע הבא
IDF פלאש 90

צבא ארה"ב אמור להתחיל לאמן כוחות אוקראינים לתפעול ולתחזק את מערכת ההגנה של טילי פטריוט בבסיס צבאי באוקלהומה כבר בשבוע הבא, כך הודיע ​​הפנטגון.

ארה"ב תאמן 90 עד 100 חיילים אוקראינים על מערכת הפטריוט במהלך החודשים הקרובים, כך על פי דובר הפנטגון בריג. גנרל פטריק ריידר. האימון יתקיים בפורט סיל, אוקלה, שם נמצא בית הספר לאימונים ראשוניים של כוחות ארה"ב ובעלות הברית בפטריוט.

כזכור ממשל ביידן הודיע ​​בחודש שעבר כי יספק מערכת טילי פטריוט - מערכת הגנה אווירית מתוחכמת שנועדה להפיל טילים וכלי טיס שנכנסים לאוקראינה, כדי לסייע לה להתמודד עם התקפות רוסיות. סוללת פטריוט אחת, הכוללת מספר רכבי תמיכה הנושאים תחנות בקרה, מכ"מים וגנרטורים, צורכת בדרך כלל כ-90 חיילים לתחזוקה ולתפעול.

"לאחר שיוצב, הפטריוט יתרום ליכולות ההגנה האווירית של אוקראינה ויספק יכולת נוספת לעם האוקראיני להגן על עצמו מפני ההתקפות המתמשכות של רוסיה", אמר הגנרל ריידר וציין כי מוסקבה העצימה את ההפצצות שלה על המדינה האוקראינית בחודשים האחרונים.

אבל הפטריוט לא יגיע לאדמת אוקראינה עד שהכוחות יתאמנו כיצד להשתמש בו, כך אמרו גורמים במשרד ההגנה לאתר 'פוליטיקו'. אימון פטריוט בדרך כלל לוקח עד שנה, אבל הפנטגון עובד עם כוחות אוקראינים כדי להאיץ את זה, אמר ריידר. הקורס יכלול הדרכה בכיתה, זמן בסימולטור וחשיפה למערכת עצמה.

"מגוון גורמים נלקחים בחשבון במונחים של: איך היכולת הזו תופעל באוקראינה? מהם סוגי הטקטיקות, הטכניקות והנהלים שיהיו הרלוונטיים ביותר עבורם לשימוש בשדה הקרב? ואיך נוכל להתאים את תוכנית הלימודים כדי לזרז את ההכשרה, מתוך הכרה שיש מאבק ושאנחנו צריכים להביא את המערכת הזו לשם", אמר ריידר. אבל הוא הדגיש כי גורמים רשמיים לא ימהרו את האימונים. "לא ייעשה שום דבר שימנע את הפעלתו בצורה המקסימלית והיעילה ביותר", הוסיף.

 

 

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה פטריוט טיל פטריוט ארה''ב אוקלהומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד