י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בכל הזמנים

האוטוביוגרפיה של הנסיך הארי הוא הנמכר ביותר בבריטניה

ספר הזיכרונות של הנסיך הארי בו ישנם פרטים שעוררו סערת ענק בבריטניה, הכולל טענות שהנסיך וויליאם תקף אותו, רושם נתונים של 400,000 ביום הראשון שלו. הוא נמכר במקומות מסויימים ב-14 פאונד, (כ-55 שקלים) פחות מהמחיר המומלץ לצרכן של 28 פאונד

האוטוביוגרפיה של הנסיך הארי הוא הנמכר ביותר בבריטניה
חנות ספרים צילום: unsplash

האוטוביוגרפיה של הנסיך הארי הפכה לספר הנמכר ביותר בבריטניה אי פעם, ורשם נתונים של 400,000 ביום הראשון למכירה. ספר הזיכרונות השנוי במחלוקת "ספייר" (Spare) עלה לכותרות בשבועות שקדמו לפרסומו עם פרקים מלאים בסנסציות ורכילות עסיסית מהנעשה בבית המלוכה, אתמול הוא עלה סוף סוף על המדפים.

לארי פינליי, המנהל של חברת ההפצה אמר ל'גארדיאן': "תמיד ידענו שהספר הזה יעוף אבל הוא עלה אפילו על הציפיות שלנו. ככל שידוע לנו, הספרים היחידים שנמכרו יותר ביום הראשון שלהם הם אלה בכיכובו של הארי [פוטר] האחר". (סדרת ספרים פופולרית בריטית).

האוטוביוגרפיה המלאה כוללת טענות שהנסיך וויליאם תקף אותו פיזית, הארי גם האשים את אביו, המלך צ'ארלס, בכך שהוא שם את האינטרסים שלו במקום הראשון. בראיון הטלוויזיה האחרון שלו לקידום הספר, הנסיך הפנה את האצבע לעבר קמילה, המלכה החדשה, עם האשמות שהוא "הוקרב על מזבח יחסי הציבור האישי שלה".

חנויות ספרים בבריטניה נפתחו מוקדם ביום שלישי, אך התורים היו דלילים לאחר הדלפות לפני הפרסום, כאשר מומחים בתעשייה חזו שהספר יהיה אחד הנמכרים ביותר בהזמנה מראש בעשור האחרון. הוא נמכר במקומות מסויימים ב-14 פאונד, (כ-55 שקלים) פחות מהמחיר המומלץ לצרכן של 28 פאונד.

כשנשאל אם הוא יכול לחזור לחיק המלוכה, הוא אמר שהוא לא חושב ש"זה אי פעם יהיה אפשרי", הוא הסביר כי: "גם אם יש הסכם, או הסדר ביני לבין המשפחה שלי, יש את אותו צד שלישי שעומד לעשות כל שביכולתו כדי לוודא שזה לא יהיה אפשרי", ורמז שהוא התכוון לתקשורת ולמשרדי העיתונות המלכותיים.

הנסיך הארי ספר חדש ארמון בקינגהאם בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד