כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נעלמו בכביש המהיר

משפחה עם קשר למשפחת המלוכה הבריטית, נעדרת כבר במשך שבוע

זוג בבריטניה שנתקע בכביש עם תינוק, נעדר כבר שבוע. המשפחה היא חלק ממשפחת המלוכה הבריטית. רכבם התקלקל בכביש סמוך לעיר בולטון, המשפחה יצאה ברגל לחפש עזרה ומאז נעלמה

משפחה עם קשר למשפחת המלוכה הבריטית, נעדרת כבר במשך שבוע
אילוסטרציה צילום: pexels

קונסטנס מרטן בת 35 ובעלה מארק גורדון ותינוק שזה עתה נולד, נעדרים כבר שבעה ימים לאחר שמכוניתם התקלקלה בכביש המהיר במנצ'סטר אנגליה. משטרת מנצ'סטר מנהלת חיפושים נרחבים אחר המשפחה שנעלמה בכביש סמוך לעיר בולטון.

בבריטניה מדווחים, כי השלישייה יצאה ברגל לאחר שהרכב התקלקל כדי לקבל עזרה, אבל מאז ה-5 בינואר הם לא נראו ולא שמעו מהם כבר שבעה ימים. על פי הדיווח בתקשורת המקומית.

משפחתה של האישה היא עם קשרים למשפחת המלוכה, אם כי עדיין לא ברור בדיוק מה טיב הקשרים הללו. מפקד המשטרה רוב האדלסטון, ממשטרת אסקס, המסייע למשטרת מנצ'סטר בחיפושים, אמר: "הדאגה המכריעה שאנו חולקים עם עמיתינו במשטרת מנצ'סטר היא עבור התינוק החדש שנולד לזוג מארק וקונסטנס, החיפוש נועד בעיקר להבטיח את טובת ילדם של בני הזוג. אנחנו מבצעים מספר בירורים בעיר קולצ'סטר ובסביבתה על מנת לאתר אותם".

"אנחנו גם בקשר עם עמיתים במשטרת התחבורה סביב נסיעות של המשפחה בקולצ'סטר, אנחנו בודקים את זה. הייתי מבקש מתושבי קולצ'סטר, ולמעשה בצפון אסקס בבקשה להכיר את הנעדרים של מארק וקונסטנס דרך תמונות שפורסמו ברשתות החברתיות, ולדווח לנו על כל דבר מיידית".

המכונית ננטשה בסביבות השעה 18:30 ב-5 לינואר ליד צומת של הכביש המהיר M61 בפארנוורת', המכונית נקנתה רק לפני שישה ימים, וכי התינוק נולד "ממש לאחרונה". משטרת מנצ'סטר הודיעה שהמשפחה עזבה את הכביש המהיר ברגל, והלכה לגשר סמוך, אבל היו דיווחים כי הם נראו בצפון אסקס 400 קילומטר משם". יש גם דיווחים כי השלישייה שהתה בליברפול בבית מלון, שילמה במזומן והשתמשה בשמות בדויים, כך מדווח ה'דיילי סטאר'.

בריטניה מנצ'סטר בולטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד