י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשטרה שוקלת לערער

תקף נהג תוך צעקות 'אללה אכבר' וכך זה הסתיים

נהג צעיר שדקר נהג אחר באמצעות אולר בראשו הגיע להסדר טיעון מהיר ויצא בעונש מקל שלא נראה שיהווה הרתעה לשאר הנהגים | במשטרה שוקלים לערער על קולת העונש | הסיפור המלא

תקף נהג תוך צעקות 'אללה אכבר' וכך זה הסתיים
תיעוד התקיפה בכביש צילום: מתוך שידורי כאן 11

האלימות בכבישים לא נפסקת ונראה שהעונשים לא הולכים למגר את התופעה. הסדר טיעון ועונש מקל נקבע לנהג שדקר בראשו אדם אחר, שהעיר לו לאחר שנצמד אליו עם רכבו. זאת, למרות שהאירוע החמור תועד במצלמות. הקורבן באירוע טען כי התקיפה בוצעה על רקע לאומני.

לפי הדיווח של כתבת המשפט שלי טפיירו ב'כאן 11', הנהג יצא מרכבו ודקר באמצעות אולר, כאשר הוא תוקף בברוטאליות את המתלונן, תוך שקרא לעברו "אללה אכבר". רק לאחר שעוברי אורח רצו לכיוונו של התוקף הוא נמלט מהמקום עם רכבו.

במשטרה הגיעו עם התוקף להסדר טיעון, ובמקום החזקת אולר נכתב כי החזיק חפץ חד. שופטת בית משפט השלום ברמלה אילה אורן גזרה עליו 8 חודשי עבודות שירות בלבד והתחשבה בגילו הצעיר של הנאשם, העובדה שהביע חרטה, הודה וחסך זמן שיפוטי.

מטעם הנאשם נמסר בתגובה: "בית המשפט קיבל את הטענה שמדובר באירוע ספונטני ללא תכנון מוקדם, והתחשב בקבלת האחריות והבעת החרטה של הנאשם, וכן בנסיבותיו האישיות. העונש מצוי במתחם הענישה הנוהגת בפסיקה".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "הסדר הטיעון לא כלל הסכמה לעניין העונש, עתרנו לעונש של מאסר בפועל, אנו שוקלים להגיש ערעור על העונש".

דקירה אלימות בכביש בריונות בכביש נהג משתולל בכביש הסדר טיעון עבודות שירות אלימות נהגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד