כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אשכבתיה דרבי

המספידים, וחסימות הכבישים: היערכות שיא להלווית מרן הגר"ש בעדני זצ"ל

ויבכו אותו כל בית ישראל: החל מהשעה 13:00 בצהריים יעביר אתר 'בחדרי חרדים' בשידור חי את מסע הלוויתו של מרן הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצ"ל ראש מועצת חכמי התורה הספרדית | 'בחדרי חרדים' עם החסימות והמספידים שצפויים במסע הלוויה | "וכבוד גדול עשו לו במותו"

המספידים, וחסימות הכבישים: היערכות שיא להלווית מרן הגר"ש בעדני זצ"ל
המיטה במעיני הישועה לאחר הטהרה צילום: באדיבות המצלם

היערכות שיא בבני ברק לקראת צאת מסע הלוויתו של מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל ראש וזקן חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס שהסתלק לבית עולמו הבוקר בשעה 8:20 בגיל 95. 

מיד לאחר פטירתו הובאה הבוקר מיטתו לבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק לערוך את ה'טהרה' על ידי ה'חברא קדישא' משם הובאה מיטתו להיכל הכולל 'תורה וחיים' שבראשותו ברחוב רבי עקיבא 133 משם תצא בשעה 13:00 בצהריים הלוויה לעבר בית החיים ויז'ניץ בבני ברק שם ייטמן לצד רעייתו הרבנית ע"ה.

מסלול הלוויה, ינוע מרחוב רבי עקיבא לאורך כל רחוב חזון איש עד לבית החיים. 

אתר 'בחדרי חרדים' יעביר בשידור חי וישיר את מסע הלוויה וההספדים מבית מדרשו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במסע הלוויה בראשות גדולי הדור, צפויים להספיד, מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, הראשונים לציון, הרבנים לבית בן שמעון, וכן בנו הגאון רבי דוד בעדני.

מוקדם יותר הורו גדולי ישראל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף וחכם ניסים בן שמעון כי על כל אחד ואחד לבוא ולהשתתף בהלוויתו של מרן זצ"ל. כמו כן הוכרז מטעם מועצת חכמי התורה על ביטול מלאכה כללי בכל זמן מסע הלוויה.

במשטרת ישראל נערכים בכוחות מתוגברים למסע הלוויה. ההלוויה, בהשתתפות אלפים רבים, צפויה להתקיים באבטחת שוטרים מאות שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב מיחידות המשטרה השונות ייטלו חלק בשמירת הסדר הציבורי והכוונת תנועה על מנת לשמור על שלום הציבור.

"אנו קוראים לקהל המבקש להשתתף במסע הלוויה לאפשר את קיומה באופן מכבד ובטוח", נאמר בהודעת המשטרה. בשל חסימות צירי תנועה בעיר החל משעות הבוקר המקודמות, ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לאזור ולהישמע להוראות השוטרים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ מירי רגב הנחתה הבוקר את מנהל הרשות הארצית לתחבורה הציבורית רן שדמי ואת רכבת ישראל, לתגבר את התחבורה הציבורית לאזור הלוויה ההמונית. בהתאם, יתוגברו הקווים הבין-עירוניים לבני ברק ורכבת ישראל ערוכה לתגבור רכבות לבני ברק, במידת הצורך.

בהתאם להנחיות משטרת ישראל וחסימות הצירים בשל הלוויה, יחולו שינויים במסלולי הקווים העירוניים והבין-עירוניים לבני ברק. הכניסה לאזורי הלוויה תותר להיסעים פרטיים בלבד. על פי ההנחיות, כבר שעתיים קודם הלוויה הקווים הבין-עירוניים לבני ברק יעצרו בכביש 4 בתחנת גבעת שמואל, וימשיכו ויסיימו את מסלולם בקניון איילון בציר ז'בוטינסקי, או במסוף אלוף שדה, בהתאם למסלול הקו. כמו כן, צפויים שינויים במסלולי הקווים העירוניים בעיר בני ברק, בהתאם לחסימות המשטרה.

בשל עומסי התנועה הצפויים באזור בני ברק והסביבה, ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים של האוטובוסים. ציבור הנוסעים מתבקש להתאזר בסבלנות ולהתעדכן באופן שוטף בשינויים באמצעות מוקד המידע של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית *8787 ומוקדי המידע של המפעילים.

הרב שמעון בעדני הלוויה הספדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד