כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מיליונים נתקעו

הפסקת מערכת גרמה לעיכובים המוניים בטיסות בארה"ב

מינהל התעופה הפדרלי הנחה את חברות התעופה האמריקאיות לעצור זמנית את כל הטיסות הפנימיות הבוקר. הסוכנות פועלת לתיקון הפסקה טכנית שגרמה לשיבושי נסיעות ברחבי המדינה. נוסעים ברשתות החברתיות דיווחו על עיכובים והפסקות בטיסות ברחבי ארצות הברית, מהוואי ועד וושינגטון

הפסקת מערכת גרמה לעיכובים המוניים בטיסות בארה"ב
שדה תעופה. אילוסטרציה צילום: unsplash

מינהל התעופה הפדרלי, ה-FAA, הורה לחברות התעופה להשהות את כל הטיסות הפנימיות עד 9 בבוקר שעון ארה"ב כדי לאפשר לסוכנות "לאמת את שלמות המידע על הטיסות והבטיחות", כך נכתב בהצהרה של הסוכנות. הסוכנות פועלת לתיקון הפסקה טכנית שגרמה לשיבושי נסיעות ברחבי ארה"ב.

הסוכנות מסרה כי המערכות המוציאות הודעות חיוניות לטייסים ולצוותים "נכשלו", והשפיעה על הפעילות "ברחבי מערכת המרחב האווירי הלאומי". טכנאים פועלים לשחזר אותו, נכתב.

קצת אחרי 7 בבוקר שעון מזרח, אתר מעקב הטיסות FlightAware רשם 1,230 עיכובים של טיסות בתוך ומחוצה בארצות הברית. לא ברור כמה מהעיכובים הללו מיוחסים ישירות לתקלה, אם כי נוסעים ברשתות החברתיות דיווחו על עיכובים והפסקות בטיסות ברחבי ארצות הברית, מהוואי ועד וושינגטון.

חברת 'אמריקן איירליינס' אישרה כי ההפסקה משפיעה על "כל הטיסות כולל כל החברות". יונייטד איירליינס אמרה בהצהרה כי היא "עיכבה באופן זמני את כל הטיסות הפנימיות" עד שתלמד יותר על הבעיה.

שר התחבורה האמריקני פיט בוטג'ג' צייץ: "אני בקשר עם ה-FAA לגבי התקלה שמשפיעה על המערכת המרכזית שמספקת מידע בטיחותי לטייסים. ה-FAA פועל לפתור את הבעיה במהירות ובבטיחות כדי שהתנועה באוויר תשוב לשגרה".

ארה''ב טיסות תקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד