כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חיים לילד נערכים ליציאה למחנה הנופש

בימים אלו נשלמת ההרשמה להשתתפות חולי cf במחנה הנופש הבריאותי של 'חיים לילד' בשוויץ

חיים לילד נערכים ליציאה למחנה הנופש

ההכנות לקראת יציאת מחנה הנופש הבריאותי בשוויץ אותו מארגן ארגון 'חיים לילד' – בעיצומן. בימים אלו עוד ועוד משפחות חולים מבקשות לאפשר לחולים מבני משפחתם להשתתף במחנה הנופש הבריאותי ששמעו יצא למרחוק הודות לטיפול המסור אותו מעניק הארגון במסגרת המחנה המשלב בריאות ומנוחה.

גם בקיץ הקרוב, כמו בעשור האחרון, יטוסו עשרות חולי cf למחנה הקיץ הרפואי בשוויץ בחסות 'חיים לילד'. אל החולים יצטרפו אנשי צוות רפואי כמו גם מדריכים מטעם הארגון שיוצמדו לחולים על מנת לסעוד אותם ולהעניק להם רגעים של אושר בעולמם הכאוב.

בישראל חיים מעל 700 חולים במחלת סיסטיק פיברוזיס שהינה מחלה ריאתית קשה. מה שמובן מאליו לכל אדם מן השורה, הנשימה, אינה משימה פשוטה עבור חולי CF שנלחמים על כל נשימה ונשימה..
עמותת 'חיים לילד' מלווה לאורך השנה כולה את החולים ובני משפחותיהם במגוון פעילויות ומסגרות תמיכה. אולם פסגת הפעילות היא הפעלת מחנה הנופש הבריאותי בשוויץ, שהינה מלאכה מורכבת מבחינה לוגיסטית כמו גם מבחינה כלכלית.

ישנם חולים שהמחנה הוא קרן האור באפילה, והם ממתינים לו בקוצר רוח. אויר הפסגות שבהרים בשוויץ ידוע בעולם כולו כמיטיב עד מאד עם החולים ומקל עליהם את הנשימה. המצרך החיוני כל כך לכל אדם ואדם, מושג בשוויץ לחולי CF ביתר קלות מאשר בכל מקום אחר בארץ.

במחנה הקיץ הרפואי ממשיכים החולים להיות מטופלים על ידי הצוותים הרפואיים, ובמקביל נהנים מתוכניות עשירות ומגוונות. החולים יוצאים מידי יום להליכה רגלית מרובה והיא משמשת להם כפיזיותרפיה נשימתית.

בימים אלו נסגרת ההרשמה, כש'חיים לילד' עושים מאמץ לענות תשובה חיובית לכמה שיותר חולים, על אף המסגרת המצומצמת, בעיקר מבחינה פיננסית.

בד ובבד ועם התקדמות ההרשמה, עושים פעילי העמותה הלוגיסטיים את ההכנות הנדרשות לקראת יציאת מחנה הנופש הבריאותי לדרכו.

ארגון 'חיים לילד' דואג לרווחתם של חולי CF, (סיסטיק פיברוזיס) שהינה מחלה ריאתית המקשה על הנשימה. בארגון מעניקים סעד כלכלי ברכישת ציוד רפואי וטיפולים רפואיים המוגדרים מצילי חיים. כן מפעיל הארגון מעון נופש יוקרתי בים המלח המיועד לחולים CF ופסוריאזיס ובני משפחותיהם.

הארגון מוכר על ידי רופאי סיסטיק פיברוזיס בישראל ובידו הסכמות של כל הרבנים בישראל והוא אינו מתוקצב כלל וכלל מכספי משרדים ממשלתיים.

במסגרת שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על ניתנת האפשרות לכל חבר מועדון לתרום נקודות לטובת ארגון 'חיים לילד', כאשר גם כאשר נקודות עומדות לפוג מתוקפן ניתן עדיין לממש אותם לטובת פעילות הארגון.

יו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר: "משנה לשנה גוברת ההרשמה להשתתפות במחנה הנופש הבריאותי כאשר עוד ועוד חולים מבקשים להשתתף וליטול חלק במחנה. אנו משתדלים להיענות לפניות אולם לצערנו התקציב מוגבל ונעשים מאמצים להרחיב את הפעילות, כשאחת האפשרויות היא תרומת נקודות באמצעות מועדון הנוסע המתמיד שמעניקה לנו אפשרות להרחיב את הפעילות".

תרומת נקודות טיסה ניתן לתרום באתר אל על או לפנות ישירות למשרדי העמותה בטלפון 03-6780303
נקודות טיסה חולים מחנה נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד