י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מגוון עצום של כלים

מערכת המסחר שכבשה את העולם מגיעה למגזר

אינטראקטיב ישראל, נחשבת לפלטפורמת מסחר מהגדולות והפופולריות ביותר בארץ, עם מגוון כלים למסחר עצמאי במניות ובשווקים בעשרות מדינות • רבים בישראל כבר מיהרו להוריד את האפליקציה וליהנות ממגוון ההזדמנויות יוצאות הדופן שמציע שוק ההון, ביניהם רבים גם מהמגזר החרדי • וגם - איך תהפכו למומחי השקעות?

מערכת המסחר שכבשה את העולם מגיעה למגזר
פלטפורמת מסחר פופולרית צילום: unsplash

שנת 2023 מסמלת בעיני רבים שנה של צמיחה והתפתחות. בכלכלה, בטכנולוגיה ובחדשנות. אם ב-2022 חווינו מיתון מסוים ומניות "בטוחות" צללו במורד הגרף, הרי שמגוון פיתוחים חדשניים שצפויים לצאת לשוק בשנה האזרחית הקרובה, לצד יציאה הדרגתית מהמשבר, עתידים על פי המומחים להביא עמם מספר הזדמנויות יוצאות דופן בשוק ההון.

אולם כמו בכל תחום, כדאי ורצוי שנתמחה בו, בטרם אנו שמים בו יהבינו וכספנו. הבשורה המשמחת היא, כי מערכת המסחר המתקדמת אינטראקטיב ברוקרס, מהגדולות והנחשבות בעולם פועלת גם בישראל, תחת השם 'אינטראקטיב ישראל' כסוכנות ברוקראז' עצמאית ולא רק שהיא מאפשרת לסחור באופן עצמאי, ללא צורך ביועצים ובבנקים שגובים מאיתנו עמלות גבוהות ללא הצדקה, אלא אף מספקת מידע מרשים בהיקפו על הנעשה בשוק ההון, לרבות ניתוחי מומחים ואינפורמציה בזמן אמת על תנודות ושינויים בענף.

רבים בישראל כבר מיהרו להוריד את האפליקציה וליהנות ממגוון ההזדמנויות יוצאות הדופן שמציע שוק ההון, ביניהם רבים גם מהמגזר החרדי.

להלן ננסה לסקר בקצרה את 5 השלבים שלכם במערכת המסחר, בדרך להפוך למומחים ובקיאים בתחום.

רוצים להצטרף להצלחה? השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר>>

1. להיות עצמאי בשוק ההון

כאמור, בעבר המושג מסחר במניות היה נשמע עבור רבים מאיתנו כפרוצדורה סבוכה ומייגעת, הדורשת מומחים שיתווכו בינינו לבין שוק ההון, אך בשנים האחרונות המצב השתנה לחלוטין, כאשר הדבר הפך לנגיש ונוח מתמיד. מבין פלטפורמות המסחר הרבות, אינטראקטיב ישראל מציעה את מערכת המסחר הנוחה והיעילה ביותר. לאחר פתיחת חשבון, המתבצעת באופן מקוון במהירות ובקלות מפתיעה, תגיעו לשלב המיוחל של המסחר האמיתי, בו תפגשו הסברים מפורטים וסל כלים רחב המעניק מרחב תמרון יוצא דופן ומגוון אופציות נרחב ביותר.

2. חיסכון כספי

שימוש בפלטפורמות מסחר גם חוסך מאיתנו המון כסף. עבור מי שהשקיע דרך הבנק, לא אחת עמלות קנייה ומכירת ני"ע בחו"ל או בארץ פגעו ברווחיו במידה ניכרת, כאשר בבנקים הן נעות בממוצע בין 0.2% ל-0.8% לפעולה בודדת. בנוסף, דורשים הבנקים מחיר מינימום של עשרות דולרים לכל פעולת מסחר בני"ע בחו"ל ועשרות שקלים לני"ע בארץ. כל העמלות האלו כמובן מצטברות לסכומים לא מבוטלים, וגם מי שסוחר בסכומים נמוכים מרגיש אותן היטב בכיסו.

יתירה מכך, בבנקים קיימת עמלת מסחר בשם שנהוג לכנות "דמי משמרת". על מה ולמה משמרת? מסתבר כי בעבר הכספים היו שמורים פיזית בכספות והיו מציבים שומר ופיקוח הדוק סביבם. מאז התרחש המעבר לדיגיטל אבל דמי המשמרת נשארו. ב'אינטראקטיב ישראל' לא יגבו מכם אפילו שקל אחד עבור אותה "משמרת". במילים אחרות: לא סחרתם – לא שילמתם.

3. לסחור מסביב לעולם

אם אתם שואפים לנצל כמה שיותר הזדמנויות השקעה מגוונות ובין לאומיות – אינטראקטיב ישראל היא ללא ספק המערכת האידיאלית עבורכם. באמצעות המערכת תוכלו להשקיע בני"ע בשוק האמריקאי ובנוסף תחשפו ליותר מ-135 שווקים פיננסיים עולמיים מכל רחבי הגלובוס.

4. לסחור מסביב לשעון

בתור משקיעים חשוב כי תהיו פעילים בסנכרון עם שעות המסחר של הבורסות בחו"ל. בשווקים האמריקאים למשל, המסחר פעיל 16 שעות ביממה. מהשעה 11 בבוקר ועד 3 בלילה. הבעיה היא שמערכת מסחר סטנדרטית שמספק הבנק שלכם, פעילה כנראה רק במהלך 8 שעות עבודה,  בשעות המסחר הרגילות שהם 16:30-23:00 שעון ישראל.

אחד היתרונות המובהקים של מסחר עצמאי דרך ברוקראז' הוא שתוכלו לסחור בצורה רציפה במהלך כל שעות הפעילות ויש לכך משמעות קריטית עבור ביצועי התיק שלכם: אם לדוגמה בשעות המסחר המאוחרות חברה מפרסמת דו"ח כספי מוצלח במיוחד או לחילופין במהלך הלילה השוק הסיני הפגין ירידות מדאיגות ולמחרת השוק האמריקאי צפוי להגיב בהתאם, תוכלו לבצע פעולות מתואמות בחשבונכם בשעות המסחר המוקדמות.

5. להפוך למומחה בשוק ההון

אם השוק האמריקאי והסיני נשמעים לכם כמו… סינית ובכן, יש לכך פתרון. במערכת של אינטראקטיב ישראל תמצאו הרבה מעבר לפעולות בסיסיות של קניה או מכירה. המערכת מציגה הוראות מתקדמות שמעניקות לכם שליטה מלאה במסחר. לרשותכם עומדים נתונים וכלים מתקדמים לניתוח והבנת השוק והמניות. אלו כוללים בין היתר זמני אמת של ציטוטי שערי מניות, גרפי ניתוח כולל אינדיקטורים מגוונים, גרפים השוואתיים בין ני"ע, התראות על אירועים חדשותיים בשוק ההון ועוד. כל אלו מוצעים בחינם!

כמו כן אינטראקטיב ישראל מספקת עבורכם תוכן על בסיס יומי ברשתות החברתיות (טלגרם, אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק ועוד), אם זה מבזקי חדשות, ניתוחים, תחזיות ועוד.

בעזרת כלים מתקדמים אלו תוכלו להפוך למשקיעים מקצועיים יותר, ולבצע השקעה רציונלית ומוצלחת.

רוצים להצטרף להצלחה? השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר>>

אינטראקטיב ברוקרס מניות שוק ההון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד