י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כמה מים שתיתם היום? נביעות השיקה בקבוק מיוחד

כחלק מעידוד השתייה המספקת, נביעות מעניקה לצרכנים טיפים בנושא שתייה נכונה • מאת שרון דבוש חלילי דיאטנית קלינית R.D. יועצת תזונה לחברת נביעות • כנסו

כמה מים שתיתם היום? נביעות השיקה בקבוק מיוחד

לקראת הקיץ חברת המים המינרליים "נביעות טבע הגליל בע"מ" מרחיבה את קו המוצרים ומשיקה בקבוק חדש בגודל 1 ליטר, עם מדיד כוסות, המאפשר מעקב על כמות השתייה היומית, ומיועד לכל מי שחשובה לו ההקפדה על אורח חיים בריא ושתיית מים מאוזנת ומבוקרת.

הבקבוק החדש מצטרף למשפחת הבקבוקים של נביעות אשר מיועדים לצריכה מחוץ לבית, בקבוקי 0.5 ליטר, 0.755 ליטר ונביעות בייבי 320 מ"ל.

במסגרת מחקרים אשר ערכה חברת נביעות, עלה כי הצרכנים מעוניינים בפתרון לשתיית מים לעבודה, לפעילות גופנית ולכל יציאה מהבית, כזה שיהיה נוח לנשיאה ובה בעת בעל כמות מים רבה יותר מהבקבוקים האישיים המצויים היום בשוק.

מדיד הכוסות אשר מוטבע על גבי הבקבוק, מאפשר מעקב אחר כמות השתייה ובאמצעותו יוכלו הצרכנים לדעת מהי צריכת המים היומית שלהם.

ניתן להשיג את הבקבוק החדש (1 ליטר) בכל נקודות המכירה. המוצר משווק במחירים משתנים הנקבעים ע"י הקמעונאים בלבד, החל מ- 6 ₪.


שלי שמיר-קינן, סמנכ"ל שיווק "נביעות" מסרה: "אורח החיים האינטנסיבי שלנו, המתבטא בשעות רבות מחוץ לבית, דורש הקפדה על כמות המים החיונית לגוף לאורך כל שעות היום. גודל הבקבוק החדש ומדיד הכוסות, נותנים מענה לצרכנים, אשר מעוניינים בשמירה על אורח חיים בריא ונושאים איתם בקבוק מים מינרליים לכל מקום. הבקבוק מעוצב בגודל מתאים ונוח לנשיאה וניתן להכניסו לכל תיק".

כמה עצות לשתיה נבונה:
• כמה מים צריך לשתות ? המלצות השתייה החדשות מדברות על 3 ליטרים ביום (15 כוסות) עבור גברים ו 2.2 ליטרים ליום (11 כוסות) עבור נשים , ללא קשר למה שאוכלים.

• הראש כואב? מסתבר שהסיבה השכיחה ביותר לכאבי הראש המעיקים בתום יום עבודה היא התייבשות. שתייה של כוס מים או יותר תסייע להקלה מהירה של הכאב. הגברת השתייה במשך היום יכולה להפחית את הסיכון להופעת הכאב או לקצר את משך זמן ההתקף.

• היום נגמר וטרם שתיתם מספיק מים ? הקפידו שהמים יהיו זמינים לכם תמיד.
הציבו בקבוקי מים על שולחן העבודה ולגמו מהם לעיתים קרובות.

• לא מרגישים צמאים ? יש אנשים שתחושת הצמא שלהם אינה חזקה . אל תסמכו רק על תחושת הצמא ושתו מעבר לה .

• נוהגים חכם - שתיית מים בזמן נהיגה משפרת את ערנות הנהג. לפני הנהיגה הביתה שתו כוס מים !

• מים קרים או מים פושרים ? על פי מחקרים שתיית מים קרים ( 4 מעלות צלסיוס ) מגבירה את קצב חילוף החומרים היות והגוף שלנו נאלץ להשקיע אנרגיה בחימום המים לטמפרטורת הגוף . מכאן ששתיית מים קרים מרזה יותר . יחד עם זאת , אנשים רבים מתקשים לשתות מים קרים אך מסוגלים בהחלט לשתות כמויות גדולות של מים צוננים ( 15 מעלות צלסיוס ) או פושרים . לסיכום – ההעדפה האישית היא שקובעת, העיקר שתשתו מים !

• מרבים לשתות משקאות המכילים קפאין (קפה, תה, קולה)? בין יתר פעילותו , הקפאין הינו בעל השפעה משתנת. משמעות הדבר היא שהוא מקטין את כמות המים בגוף היות והוא גורם לכליות להפריש יותר שתן ובכך "לבזבז" יותר מים. שווה לאמץ הרגל לשתות כוס מים אחרי כל כוס שתייה המכילה קפאין.

• רוצים שהילדים ישתו יותר מים ? שמשו להם מודל לחיקוי ותנו להם לראות שגם ההורים שלהם נהנים משתיית של מים.
נביעות בקבוק שתיה קיץ שיווק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד