כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הכתובת הייתה על הקיר?

צפו: האיום של ראש העיר על פצוע הפיגוע

ראש עיריית דהריה, איים על הבעלים של חוות יהודה הסמוכה ואמר לו: "לך מפה. יום יבוא ואתה עוד תישחט פה". בן גביר שוחח עם הפצוע ואמר לו: "אתה גיבור ישראל"

צפו: האיום של ראש העיר על פצוע הפיגוע
פצוע הפיגוע צילום: צילום מסך

פיגוע הדקירה בחוות יהודה שבדרום הר חברון: ראש עיריית דהריה בהג'ת אלג'בארין, איים ביום שישי האחרון על הבעלים של חוות יהודה בהר חברון, שנדקר אחר הצהריים על ידי מחבל ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני. אלג'בארין אמר: "לך מפה. יום יבוא ואתה עוד תישחט פה".

הערב כזכור, נפצע הבעלים של חוות יהודה באורח בינוני בפיגוע דקירה שאירע במקום. המחבל נוטרל. פרמדיק מד"א אלישיב אמתי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע ישוב כשהוא בהכרה מלאה וסבל מפציעות מדממות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב. המחבל נוטרל".

לאחר הפיגוע שוחח השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עם האזרח שחיסל את המחבל הערב בפיגוע בהר חברון, האזרח הוא שכנו של השר מחברון והשר שיבח אותו והודה לו על חיסול המחבל. השר בן גביר אמר: "אתה גיבור ישראל, בשמי ובשם כל אזרחי ישראל אני מודה לך על האומץ והפעולה המהירה. בלעדיך האירוע יכול היה להסתיים בצורה חמורה וקשה בהרבה".

לדברי בן גביר: "אויבינו ממשיכים להילחם בנו ועושים הכל כדי לפגוע בנו. שולח איחולי רפואה שלימה לפצוע ומבטיח לעשות הכל בעזרת השם כדי להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל".

ראש מועצת דרום הר חברון יוחאי דמרי שהגיע לזירת הפיגוע אמר: "אנחנו נמצאים כאן במלחמה של ממש. אני מצפה ממשלת הימין החדשה לפעול לאלתר בכל שטחי C ובהר חברון בפרט. אין סיבה לתת פרס לטרור וצריך לגדוע ביד קשה כל מי שמנסה להרים יד עלינו ועל המשפחות שלנו".

פיגוע איתמר בן גביר דרום הר חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד