כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פורצים באמצעות עט

עובד שדה תעופה ממליץ לא לשים מנעולים על המזוודות

עובד אבטחה מחברת תעופה בארה"ב פרסם תיעוד כמה קל לאנשים לפרוץ למזוודות נעולות ואמר לא להשקיע במנעולים מיוחדים בזמן טיסות. עובד האבטחה הראה עד כמה קל לפרוץ את הרוכסן של מזוודה באמצעות עט

עובד שדה תעופה ממליץ לא לשים מנעולים על המזוודות
פורצים עם עט את המזוודה צילום: באדיבות המצלם

מאבטח בשדה התעופה הזהיר את נוסעי האוויר לא לשים מנעולים על המזוודות שלהם לפני שהם עולים על טיסה. העובד במינהל אבטחת התחבורה בארה"ב פרסם בטיק טוק מדוע לא צריך לטרוח לאבטח את התיקים עם המנעול המובנה של התיק.

אנשים רבים בוחרים במנעול קומבינציה (מספרים) מכיוון שהם אינם דורשים מפתח, נעילת המזוודה יכולה להעניק לטסי ם תחושת ביטחון שכן רובם מאמינים שזה אומר שהדברים שלהם לא יעברו חיפוש או ייגנבו בזמן ההובלה.

אבל, עובד האבטחה הראה עד כמה קל לפרוץ את הרוכסן של מזוודה באמצעות עט, והוכיח שהמנעולים לא ממש מוסיפים שום הגנה מפני כל מי שרוצה לגשת לתכולה.

הוא אמר: "אם אתה אי פעם מטייל, וודא שאתה מודע לאופן שבו מערכות האבטחה בתיק שלך עלולות להיפרץ. הרבה אנשים שאני רואה מטיילים עם מנעולים על המזוודות שלהם עם שילובי מספרים מיוחדים, אבל עם עט אתה למעשה מסוגל לפרוץ את האבטחה של המזוודה".

"העט לטכניקת הרוכסן קיים כבר המון שנים, אז רציתי להראות לכם את זה, כדי שתדעו לשים לב לזה. הוא אמר: "לסוגים הטובים ביותר של רוכסנים יש כיסויים מעליהם. זו שכבת אבטחה נוספת עבור המזוודה שלך כשאתה מטייל".

הסרטון הוכיח את עצמו והפך ללהיט בטיק טוק עם מעל 10 מיליון צפיות, והעניק השראה לחובבי טיולים אחרים להציע עצות משלהם הקשורות לשמירה על המזוודות.

שדה תעופה מזוודה מנעול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד