כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"המשפחה מרוסקת וכאובה"

עובד העירייה נמחץ למוות, אלמנתו תובעת סכום עתק

עובד נגריית עירונית נמחץ תחת פלטות עץ כבדות ונפטר בבית החולים. אלמנתו תובעת פיצויי עתק מהעירייה | עורך הדין המייצג את המשפחה: "כתוצאה מרשלנות העירייה, נותרה משפחת המנוח מרוסקת וכאובה"

עובד העירייה נמחץ למוות, אלמנתו תובעת סכום עתק
גופת נפטר בהלוויה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם העירייה אחראית על מותו ללא עת של עובד נגריית העירייה, בשל אי הקפדה על נוהלי בטיחות בעבודה? כך נטען בתביעת נזיקין אותה הגיש לאחרונה עו"ד רפאל אלמוג ממשרד עוה"ד אלמוג-שפירא, בשם אלמנתו של העובד המנוח.

על פי התביעה, בנובמבר לפני שלוש שנים, במהלך יום עבודתו בנגריית העירייה, ניסה המנוח, בעזרת חבר לעבודה, לשלוף פלטת עץ מתוך מערום פלטות שנשען על הקיר. לדברי עו"ד אלמוג, בעת ניסיונם של השניים לחלץ את הפלטה מתוך הערימה, קרסו לפתע כל הפלטות ומחצו את המנוח תחתן.

על פי התביעה, ממקום התאונה הובהל העובד הפצוע באמבולנס של מד"א לבית החולים 'מאיר', שם אובחנה אצלו חבלה חמורה ושטף דם במותן. בבדיקת CT כלל גופית אובחנו שברים במספר צלעות לרבות בחזה.

על פי הנטען, המנוח אושפז במחלקה לכירורגיית חזה לצורך איזון ומעקב וטופל בנוזלים ומשככי כאבים, אלא שכעבור ארבעה ימים חלה הידרדרות במצבו הרפואי, הוא החל להתלונן על הזעה וקוצר נשימה עד שאיבד את הכרתו. לאחר פעולות החייאה ממושכות, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

לדברי עו"ד אלמוג, המנוח נפטר בגיל 66 עקב רשלנות חמורה של העירייה, שלא הקפידה כלל על נוהלי בטיחות בתחום הנגרייה אותה הפעילה. לדבריו, העירייה לא הקפידה על נקיטת כללי בטיחות וזהירות, לא קבעה נהלי עבודה ברורים ומסודרים בנגריה, לא ציידה את עובדיה בציוד מגן, ולא דאגה כי ישלח מנהל עבודה למקום.

עו"ד רפאל אלמוג | צילום: אופיר הייב.

לדברי עו"ד אלמוג, לו תקנות הבטיחות בעבודה אותן מחייב החוק בישראל היו נאכפות ע"י העירייה, תאונה קשה וסתמית שכזו מעולם לא הייתה באה לעולם, והעובד, שהיה בריא ומתפקד בעת קרות התאונה, צפוי היה ליהנות משנים ארוכות ופוריות בחיק משפחתו.

"כתוצאה מרשלנות העירייה, נותרה משפחת המנוח מרוסקת וכאובה. ללכתו המצערת בטרם עת של המנוח עקב רשלנות הנתבעת השלכות ברורות על משפחתו בפן הנפשי, הרגשי וכמובן שגם הכלכלי", דברי עו"ד אלמוג.

בתביעה מבקש עו"ד אלמוג מבית המשפט לחייב את העירייה ואת חברת הביטוח המבטחת אותה, לפצות את האלמנה ושאריו של העובד המנוח בסכום המקסימלי שבסמכותו של בית המשפט (2.5 מיליון שקלים). התביעה הוגשה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב. עדיין לא הוגש כתב הגנה.

תביעת פיצויים עובד עירייה תאונת עבודה נגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד