כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עוקץ ומבקר את הנשיא

לפיד תוקף: "נתניהו שולח בריונים להרביץ" ומצהיר: "אני וגנץ לא נבוא להפגנה"

"הגיע הזמן שגם הרצוג יגיד שאם יש פה התנכלות לדמוקרטיה הישראלית, אז לא כולם אותו דבר". כך לפיד בדברי ביקורת על נשיא המדינה הרצוג. על הקריאה למרי אזרחי אמר: "כולנו נגד הקריאה של יאיר גולן - הוא כבר מחוץ לכנסת" וקרא: "שנתניהו ירגיע את האנשים שלו"

לפיד תוקף: "נתניהו שולח בריונים להרביץ" ומצהיר: "אני וגנץ לא נבוא להפגנה"
יאיר לפיד במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד מגיב לראש הממשלה בנימין נתניהו ומעביר ביקורת על נשיא המדינה יצחק הרצוג בראיון ל'חדשות 13'.

על התכנית הכלכלית אמר לפיד לאודי סגל: "המשמעות של מסיבת העיתונאים- עליית מחירי החשמל והמים. שמחתי לשמוע סדרה מפתיעה של מחמאות לממשלה שלנו".

על הקריאה למרי אזרחי הבהיר: "כולנו נגד הקריאה של יאיר גולן - הוא כבר מחוץ לכנסת. נעבוד ברחובות, בכנסת ובבתי המשפט - ננהל מערכה והיא לא תהיה פשוטה". יו"ר האופוזיציה קרא: "שנתניהו ירגיע את האנשים שלו שאמרו שצריך לעצור אותי ואת בני גנץ על בגידה בגלל שאנחנו מדברים נגד הממשלה. זה מה שעושים ממשלים לא דמוקרטיים בכל העולם".

על הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין, אמר: "תמיד הייתי נגד אקטיביזם שיפוטי - הפעם זה לא המצב, הם רוצים לבטל את הדמוקרטיה. לוין מעולם לא הסתיר את זה שהוא רוצה לדרוס את מערכת המשפט".

באשר להפגנות נגד הממשלה אמר יאיר לפיד באולפן 'חדשות 13': "נתניהו שולח את הבריונים שלו להרביץ לחבר'ה שלי בכבישים - וקורא לנו להירגע". על ההפגנה שמתוכננת במוצאי שבת מול תיאטרון 'הבימה' בתל אביב אמר: "אני וגנץ לא נבוא לבקשת המארגנים, אבל כל חברי הכנסת שלנו יהיו. וגם הילדים שלי. קורא לכל אזרח לצאת להפגין".

בנוסף מעביר לפיד ביקורת על הנשיא יצחק הרצוג באומרו: "נשיאים תמיד אומרים משהו מכובס, הגיע הזמן שגם הנשיא יגיד שאם יש פה התנכלות לדמוקרטיה הישראלית אז לא כולם אותו דבר, הנדרסים והדורסים לא יושבים באותה עגלה".

על הבחירה לטוס בסוף השבוע שעבר לחופשה בזמן הצגת הרפורמה המשפטית, השיב לפיד: "אחרי השנה וחצי המטורפת בחיי, הייתי בוויקנד עם אשתי, מי שזה כואב לו בעיה שלו".

הפגנות יאיר לפיד ראש הממשלה בנימין נתניהו מרי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד