י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מיוחד: בשמים חדשים ומבצעים שמריחים טוב

זה הזמן להתחדש בבושם נעים וריחני שנשאר לאורך זמן • אלו בשמים נראה בימים אלו על המדפים? • וגם: מבצעים מיוחדים לכבוד ט"ו באב

מיוחד: בשמים חדשים ומבצעים שמריחים טוב
fgjfgj

Lady Million EAU MY GOLD
בית פאקו רבאן משיק ניחוח חדש לאישה: !Lady Million EAU MY GOLD בושם חדש, זוהר חדש, חיות ושובבות שמתאימים למותג באופן מושלם.

ניחוח מהנה של נשיות שממש לא איבד מהקסם שלו. הבושם חדש, הרפתקה חדשה, ששומרת נאמנות למסורת שלה. ניחוח הבושם מבוסס על רעננות ירוקה.

אן פליפו, היוצרת של הבושם ליידי מיליון המקורי, הקיפה עצמה בצוות מצוין, שנפגשו יחד ליצירת האתגר של הבושם החדש.

"זהו אימון אמיתי בסגנון, במיוחד כשאת עומדת מאחורי הסאגא של הבושם הראשון, לא להוסיף מרכיבים לבושם הקיים והמוכר, אלא לייצר אחת חדשה לחלוטין. לפני יצירת התווים, אני צריכה לעבור על סיפור הבושם כמה פעמים. זה חלק חשוב מאוד באופן בו אני עובדת, במיוחד כאשר זו אחת מנקודות החוזקה של המותג.

הבושם בניחוח החדש לא מתוק מידי, לא חמוץ מידי, מה שהיה נותן טעם של פירות בשלים מידי. נתנו עדיפות לניחוח טבעי, מעורר תיאבון, אך מעל הכל – רעיון העונג שהינו הלב של רעיון הבושם".

הבושם Lady Million EAU MY GOLD ! באיזון בין מנגו והרעננות של אשכולית. עלי לילך ופריחת תפוזים מחזקים את הלב הפרחוני. לבסוף, לב ארז ומאסק אמבר חושפים את החושניות שלהם לפיצוץ של רעננות. מחיר הבושם Lady Million EAU MY GOLD בגודל 50 מ"ל א.ד.ט 469 ₪


מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent מציג ביטוי חדש לבושם האגדי מלא באנדרנליןL'HOMME SPORT
בשנת 2014 איב סאן לורן נכנס לעידן חדש של ריגוש ואדרנלין, ומציג ביטוי חדש לבושם האגדי שלו לגברים L'HOMME, ומשיק את "L'HOMME SPORT" - פרשנות חדשה ועוצמתית לל'הום הבושם האייקוני לגבר.

בושם רווי רעננות ממריצה ועוצמתית, התגלמות הגבריות הסאן לורנית מוצאת מכנה משותף עם אנרגיה וסגנון, כוח ואסתטיקה, תנועה ושפע. "ל'הום ספורט" נמרץ, מלא חיים ונועז, הבושם מפרש מחדש את סימן ההיכר העצי והרענן שלו.

הוא נוצר ע"י אן פילפן, שרקחה את "ל'הום" המקורי בשנת 2006, וז'ולייט קארגיוזוגלו. ניחוח הבושם נמנע בחוכמה מניחוח רענן וחוזר למרכיבים הקלאסים בבישום עם אקורד של ברגמוט - אלדהידי חדש שהופך למרקם אחד עם העור ומעניק לו ריח חזק, עמוק המוטבע בחותם של גבריות רבת עוצמה. פרץ של רעננות שעולה וממריא. תכולה: 100 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 572.70 ₪


קרם טיפוח להעצמת ניחוח הבושם
L’OCCITANE משיקה קרם טיפוח להעצמת הבושם המסייע לניחוח להישאר לאורך זמן. נגיעות פרחוניות של הקרם החדשני משתלבות היטב ומחבקות כל אחד מניחוחות הבשמים מסדרת La Collection de Grasse. הקרם בעל מרקם עשיר ורענן, משאיר את העור מלא לחות וחלק כמשי. מתאים לשימוש על הגוף ולפניי התזת הניחוח המועדף עלייך.

מחיר מיוחד להשקה ללקוחות שקונים בושם L'OCCITANE- 129 שקלים בלבד מ-1.8.14-30.8.14 (מחיר רגיל 149) 125 מ"ל


הבושם החדש מבית ג'וסי קוטור Couture La La
המותג האייקוני שמסמל סגנון חיים מציג את Couture La La , השותף החדש והאמיץ של Juicy Couture המקורי, שהושק בשנת 2006. הניחוח- Couture La La בשילוב הפירותי הנוצץ עם יקינטון המיים ופרחים לבנים אמיצים חושף זר זוהר של חבצלת המים ותרד.

רמז שקוף להדגשת חושניות של יער חלק ומוסק נוזלי קפוא. הניחוח נפתח עם שילוב נפלא של מנדרינה זוהרת, תפוח ירוק ודומדמנית אדומה, העטוף בצעיף שקוף של יקינתון המים. במרכז פורח זר אלגנטי של חבצלת העמקים ואדמונית סמוקה, המודגשים עם ניחוח רך של עלי סיגליות ופרחי תפוזים. תווים של יער חלק ומושק נוזלי מעניקים הפתעה ממגנטת בסוף הניחוח. Couture La La - מחיר לתכולה של 299 ₪. לתכולת: 100 מ"ל


הבושם החדש לגבר מבית ג'ון וורוטוס בהשראה ים תיכונית - יצירת אמנות
הבושם החדש של ג'ון וורווטוס לגברים משלב תערובת מרעננת של פרי הדר עם נגיעות תבלינים ועשבים. הוא יוצר ניחוח יער ייחודי המגלם את הביטחון העצמי והיצירתיות. Artisan Acqua נוצר בהשראת הים התיכון, ומציג עיצוב מורכב וגימור איטלקי ייחודי שמזכיר את העיצוב של קולקציית Artisan.

הבושם החדשני בתוך הבית John Varvatos , יוצא במהדורה מוגבלת ונושא חותם של קוצקצית John Varvatos: השילוב בין עבודת אמנות עתיקה לבין תיחכום הטכנולוגיה המודרנית. בדומה לאופנה, כל בושם בקולקציה מדגים יכולת התאמה נפלאה למצב הרוח, השקפת עולם והנסיבות של לובש הבושם. הוא נוצר בהשראת היוקרה וכוח משיכה חסר מעצורים לים התיכון, ומגלם את אופיו של הגבר הים תיכוני, שללא מאמץ משדר- סגנון בשוויון נפש.

מחיר לתכולה של 249 ₪, מ"ל :125 מ"ל


חדש מבית הבישום של רוברטו קוואלי Roberto Cavalli Exotica
כדי לחגוג את הקיץ, רוברטו קוואלי משיק פנים חדשות לבושם הייחודי לו במהדורה מוגבלת, נוצצת וזוהרת המפרשת מחדש את הניחוחות. רוברטו קוואלי משיק בושם חדש לאישה - Roberto Cavalli Exotica. הבושם החדש, מחווה להדפסים פרחוניים של המעצב האייקוני, המדגישה את השליטה של המעצב האיטלקי של אור וצבע. הבושם, בהשראת היצירות הטרופיות של המעצב מהווה תעוזה בתרגום חגיגה ויזואלית לניחוח עשיר וייחודי. ללבוש את הבושם ולהתענג בחוויה ריחנית, מסע החושף נדבך נוסף של נשיות, אותנטי ויחד עם זאת, מתוחכם.

מחיר השקת הבושם Roberto Cavalli Exotica, 279 ₪ (במקום 479 ₪, לתכולת 75 מ"ל) להשיג בלעדית ברשת סופר פארם



# ויש גם מבצעים
ט"ו באב עם הבשמים של אגילרה ברשת סופר פארם:

מותג הבישום של כריסטינה אגילרה מציע בחודש אוגוסט סטים של בשמים בגודל מיוחד (30מ"ל) + דאודורנט ספריי בגודל מלא (150 מ"ל) במחיר מיוחד:99 ₪ בלבד
הבשמים המשתתפים במבצע:
Signature
Red Sun
Unforgettable




המבצע יתקיים במהלך חודש אוגוסט ברשת סופר פארם בלבד

* * *


מותגי הבישום היוקרתיים: ולנטינו, קרולינה הררה ורושאס מציעים מבצעי מארזים ומבצעי קיץ לחודש אוגוסט ברשת סופר פארם בלבד

קרולינה הררה
מארז 212 VIP לגבר הכולל או דה טואלט 100 מ"ל+ דאודורנט 150 מ"ל במחיר:269 ₪ (במקום 699 ₪)





מארז 212 VIP לאישה הכולל או דה פרפיום 50 מ"ל+ תחליב גוף 200 מ"ל במחיר:269 ₪ (במקום 679 ₪)






ולנטינו

מארז Valentina הכולל או דה פרפיום 50 מ"ל + תחליב גוף 200 מ"ל ב- 299 ₪ במקום (714 ₪)








ROCHAS

קונים בושם Rochas לגבר א.ד.ט 100 מ"ל ומקבלים תיק מדליק מתנה







המבצע יתקיים בחודש אוגוסט 2014 ברשת סופר פארם בלבד – עד גמר המלאי

GUESS Dare
מהדורה חדשה למותג האופנה האמריקאי guess שמשיק בימים אלו את הבושם
Guess dare .
הבושם מתקתק בינחוח פרחי קקטוס פאלם ספרינג, יסמין, ורד פראי.
או דה טואלט -100 מ"ל –199 ₪
להשיג בסופר פארם וניו פארם


נשים מבצעים ריח בישום פופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד