י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המכללה החרדית ירושלים:אקדמיה באווירת סמינר

כל מה שרציתם לדעת על הפיתרון האקדמי המושלם לאשה ולנערה החרדית • כתבה מקיפה

המכללה החרדית ירושלים:אקדמיה באווירת סמינר
ghjgh

שפע מכוני האקדמיה הצצים לאחרונה כפטריות אחר הגשם, מביא בכנפיו בשורה טובה למגזר החרדי: לימודים גבוהים לצד שמירה על רמה רוחנית גבוהה, פרנסה טובה תוך שמירה על ערכים, על הבית היהודי.

אך לצד ההתלהבות והאפשרויות הרבות הפרושות בפני הסטודנטים החרדיים, ישנו חוסר ידע ובלבול רב בנוגע להתנהלות המכללות בכל הקשור לדרך ישראל סבא והתאמתן לחינוך המחמיר של בני ובנות המגזר החרדי.

אז בואו נעשה קצת סדר:

בראש המכללות החרדיות הפזורות ברחבי הארץ, נמצאת המכללה החרדית ירושלים, הגדולה והוותיקה ביותר. אלפי סטודנטיות חרדיות, בוגרות בית יעקב פוקדות את שערי המכללה מידי שנה.
המכללה החרדית, הינה הגוף האקדמי הוותיק והמקצועי ביותר במגזר החרדי, שהיה גם הראשון שהגה והתווה את השילוב הייחודי של לימודי אקדמיה מבלי להוריד מרמתם הרוחנית הגבוהה של הסטודנטים והסטודנטיות הבאים בשעריו.

הלימודים בקמפוס, נערכים בהפרדה מלאה ומותנים בתנאי קבלה מחמירים העומדים בקנה אחד עם תקנון הצניעות של המכללה, תקנון תואם תקנוני סמינרים מובילים, המשלבים לימודים גבוהים תוך הקפדה על תורה ויר"ש וזוכה להתייחסות מעמיקה ע"י אנשי הצוות .

צוות המכללה המסור דואג לתת לכל סטודנטית, את ההרגשה הטובה ביותר, קורס מתאים ונח, חום של משפחה, עם חמימות יהודית ערכית, כפי שגדלה עליה בביתה, כפי שהביאה איתה מהסמינר.

אקדמיה כלימודי המשך לסמינר:

לאורך השנה נמסרים במכללה החרדית, שיעורי תורה והשקפה ע"י רבנים ואישים חשובים. בפתיחת השנה, בחגים ובמועדים מיוחדים נערכים במכללה ימי עיון מרוכזים, המכניסים את הסטודנטיות לאווירה הייחודית של אותם ימים. כחלק מתפיסת המכללה כלימודי המשך לסמינר, מלווים הלימודים ע"י רבנים ואישי חינוך מהשורה הראשונה העוברים בפרוטרוט על תכנית הלימודים ומוודאים שהתכנים המועברים לסטודנטיות מבוקרים, מותאמים לשומ"צ ונטולי כפירה.

תואר עם השקפה יהודית:

המקצועות הנלמדים במכללה נבחרים בקפידה, תוך דגש על מקצועות בעלי סיכויי השמה גבוהים, ועל תארים נחשבים בעולם התעסוקה, המוענקים על ידי אוניברסיטאות מובילות. לפני תחילת השנה עובר רב המכללה על תכני הקורס ומוודא שהחומר תואם את ערכי היהדות, זאת בנוסף לשיעורי השקפה שמעביר לסטודנטיות, השקפה שתלווה אותן ותתן להן את ההסתכלות הנכונה והיהודית בהתאם לתחום אותו לומדות.

במקביל לשיעורים אלה נמצאים במכללה רב ורבנית העומדים לרשות הסטודנטים בכל שעות פעילות המכללה ועונים על שאלות בנושאים שונים.

סגל מצוין, ובית חם לאמהות
סגל וקורסים מותאמי מגזר:

במסגרת ההקפדה על תכנים המותאמים לבנות סמינרים הבאות בשערי המכללה, עובר סגל המרצים המקצועי הדרכה פרטנית להתנהגות ההולמת את הווי המכללה ואת אורח החיים החרדי של הסטודנטים הלומדים בה.

בית חם לאמהות וילדיהן:

האמהות הסטודנטיות, במכללה החרדית, יכולות ללמוד בראש שקט.

מעון תינוקות שהקימה המכללה בצמוד לקמפוס, מאפשר לאמהות ללמוד ברגיעה, בידיעה שילדן נמצא בידיים טובות. וקרוב אליהן.

המעון באישור התמ"ת.

תכלס:

אך לא רק בנושאי יהדות והשקפה מצטיינת המכללה, בקמפוס קיימת סביבת לימודים חדשנית ומודרנית הכוללת: ספריה אקדמית עשירה, מעבדות מחשבים וחדרי תרגול מתקדמים, שירותי אינטרנט מסונן ומבוקר לפי הוראת הרבנים, גישה למאגרי מידע אלקטרוניים ואמצעי מדיה כפי המקובל במוסדות האקדמיים הנחשבים.

התקשרי עוד היום למכללה החרדית ובררי על התואר הבא שלך. באווירה חרדית וברוח הסמינר.
נשים לימודים תעודה מכללה קורסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד