ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

TGI: קול ברמה עדיין מוביל; קול חי בצמיחה

סקר תחנות הרדיו החרדיות: בחציון האחרון קול ברמה שומר על ההובלה עם 6.1%, קול חי מתקדם עם 5.6% • הטבלה המלאה

צילום: אלי קובין
צילום: אלי קובין

סקר TGI, הבוחן את ההאזנה לתחנות הדיו החרדיות 'קול ברמה' ואחותה הותיקה 'קול חי' בציבור הכללי, מתפרסם היום (ב) והוא משווה בין החציון הראשון של 2014 לחציון השני של 2013, לפי חלוקה לקטגוריות של גילאים.

בשתי התחנות יכולים להיות מרוצים מהתוצאות, בעוד 'קול חי' רשמו גידול משמעותי הנע בין 13% ל-19%, הרי ש'קול ברמה' שמרה על ההובלה.

בקטגוריה המרכזית של גילאי 18 ומעלה, רשמו בקול חי גידול מ-5% ל-5.6%, בקול ברמה לעומת זה שמרו על כוחם בהאזנה של 6.1%.

עם זאת, בשקלול השנה האחרונה לעומת זו שקדמה לה: רשם קול חי גידול צנוע מ-5% ל-5.3%, בעוד קו ברמה צמח מ-5.4% ל-6.1%.

מנכ"ל רדיו קול חי, אבי רוזן, אומר בתגובה לנתונים: "אנחנו שמחים על נתוני טי.ג'י.איי שמוכיחים שוב, כי קול חי היה וממשיך ב"ה להיות כלי תקשורת מוביל ומשמעותי ביותר. בעזרת ה' קול חי ימשיך להוביל ולתת לעם ישראל את התוכן האיכותי והמעניין ביותר, הן מעל גלי האתר והן בתקשורת המקוונת המתפתחת ושאר החוויות שמקיפות את מהפכת התקשורת הנקייה, מזה כ-18 שנה, להנאת המאזינים הנמנים על כל חוגי ושבטי ישראל".

מקול ברמה נמסר בתגובה: "רדיו קול ברמה ממשיך להוביל במקום הראשון בקרב תחנות הרדיו הדתיות והחרדיות, בסיעתא דשמיא ובזכות צוות מנצח הפועל ללא לאות להביא להמוני המאזינים רדיו איכותי ומקצועי ולהשמיע את דבר ה׳ ברמה. הערכתנו למאזיננו היקרים באשר הם, אשר ממשיכים לתת בנו אמון שוב ושוב, יחד אתכם מצפים לבשר ולשמוע בשורות טובות".

<
קול ברמה רדיו סקר נתונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד