כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

איך אפשר להישאר תלמיד בכולל ולהגדיל את ההכנסות? הסוד הוא בכשרות

תלמידי כולל ירצו להתמקצע בתחום שמדבר אליהם, כזה שהם יתחברו אליו בכל רמ"ח אבריהם

איך אפשר להישאר תלמיד בכולל ולהגדיל את ההכנסות? הסוד הוא בכשרות
הרב יוסף דורפמן משגיח כשרות מומחה צילום: צוות האקדמיה התורנית 'לומדים'

הכולל הוא המקום שבו האברכים אמורים ללמוד תורה לאחר נישואיהם. כל מי שמגיע לכולל עושה זאת מבחירה, לכן ישנו מאמץ אדיר להישאר תלמידי כולל. אין דבר יותר מתסכל מאשר לצאת מהכולל בגלל כל מיני בעיות שונות. אחת מהבעיות שעשויות להטריד את התלמידים בכולל היא מצוקה כלכלית. הקצבה אותה מקבלים תלמידי כולל נמוכה לעומת הקצבה הנדרשת לאורך חיים הגיוני וסביר. מכאן נשאלת השאלה איך מגדילים את ההכנסה מבלי לעזוב את הכולל? יש לנו הצעה בשבילכם שיכולה לטרוף את כל הקלפים. תוכלו להביא את עצמכם למצב בו אתם ממשיכים ללמוד בכולל, אך בו בזמן גם מרוויחים מספיק.

קורס משגיח כשרות לתלמידי כולל

תלמידי כולל ירצו להתמקצע בתחום שמדבר אליהם, כזה שהם יתחברו אליו בכל רמ"ח אבריהם. קורס משגיח כשרות הוא ללא ספק הפתרון המושלם לכל אלה שמחפשים להגדיל את ההכנסה. תוכלו לעבור קורס שיכשיר אתכם להיות משגיחי כשרות, בסיומו תוכלו להיות מועסקים במשרה מלאה. התחום הזה הוא תחום שנוגע ללימודיכם, דבר שלא יהיה זר לכם בשום צורה. המון תלמידי כולל הופכים להיות משגיחי כשרות דבר שמקנה להם הכנסה קבועה ואפשרות להמשיך ללמוד בזמן הקרוב.

הרב יוסף דורפמן • קרדיט: צוות האקדמיה התורנית 'לומדים'

השיגו שקט להשיג בלימודים

הלימודים בכולל הם לא לימודים פשוטים, הדרישות בכל שנה הופכות להיות לתובעניות ורציניות. כדי שתוכלו לקבל שקט לעסוק בלימודים תרצו לדעת שאינכם נכנסים לפלונטר כלכלי. עם עבודה בתור משגיחי כשרות תוכלו למצוא את עצמכם עולים על דרך המלך. מצד אחד תוכלו להמשיך ללמוד ללא דופי, מצד שני תכירו עוד חוקים ועוד הלכות שלא הכרתם. הבחירה הזאת היא הבחירה האידיאלית לכל אותם תלמידי כולל שרוצים להצטיין בכל תחום. גם בתור משגיחי כשרות תוכלו להיות מעולים ולבצע את העבודה כנדרש.

קריירה בטוחה בזמן הלימודים

הלימודים בכולל נפרסים על פני זמן רב, לכן תרצו לדעת כי הקריירה שלכם בטוחה ויציבה. עם קריירה בטוחה ויציבה תוכלו למצוא את עצמכם מגשימים את כל החלומות שלכם. קריירה בתור משגיחי כשרות היא קריירה יציבה, כזאת שמביאה איתה פלוסים רבים. כל מי שמחפש מקצוע עם אופק ורוד ימצא את עצמו הולך על האפשרות הזאת.

כמה מרוויח משגיח כשרות? המשכורת של משגיח כשרות בתחילת הדרך נעה סביב 8000 ש"ח בחודש.

אין צורך להגיע עם ניסיון קודם

המון תלמידי כולל מגיעים עם ידע נרחב בכל מה שנוגע להלכות השחיטה. עם זאת לחלק גדול מהם אין ניסיון קודם בשחיטה הלכה למעשה. כדי להתחיל קורס משגיח כשרות אינכם צריכים להגיע עם ניסיון קודם. במהלך הקורס תלמדו את כל מה שצריך לדעת בהקשר הספציפי הזה. המטרה היא שעם סיום הקורס תוכלו להתחיל קריירה בתור שוחטים מן המניין על פי כל חוקי ההלכה.

משגיח כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד