י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שלב אחר שלב

תיעוד המרדף ממצלמת קסדת השוטר: כך זה נגמר

תיעוד ממצלמת הקסדה של השוטר: נהג בפסילה, התחזה לאחר, נמלט בנהיגה פרועה והסתיר את רכבו ליד ביתו | החשוד נעצר הלילה על ידי שוטרי התנועה בירושלים נוהג לאחר שרישיונו נפסל בבית המשפט לתקופה של עשר שנים

תיעוד המרדף ממצלמת קסדת השוטר: כך זה נגמר
המרדף צילום: משטרת ישראל

אמש (רביעי) בשעות הערב המאוחרות, הבחין שוטר תנועה של מחוז ירושלים, בנהג בכביש בגין בעיר שעורר חשדו והורה לו לעצור בצד הדרך. הנהג בתגובה, עצר במקום והגיש לידי השוטר על האופנוע המשטרתי את רישיון הנהיגה. השוטר הורה לנהג לעצור בצד הדרך במקום בטוח לשם המשך הבדיקה.

לאחר מרחק קצר, ביצע הנהג החשוד פרסה בניגוד להוראות השוטר והחל בנסיעה פרועה על מנת לחמוק מהמקום. השוטר הזעיק תגבורת משטרתית בניסיון לעצור את הרכב. לאחר סריקות מהירות שערכו שוטרי מחוז ירושלים, אותר הרכב סמוך לבית מגוריו בשכונת בית חנינא שבירושלים כשהוא מכוסה במטרה להסתירו.

בדיקת רישיון הנהיגה שנמסר לידי שוטר התנועה, העלתה כי מדובר ברישיון השייך לבן משפחתו של הנהג החשוד וכי הנהג בפועל ברכב הינו פסול על ידי בימ"ש משנת 2020 וזאת למשך 10 שנים ולחובתו כבר מספר מקרים בהם נתפס נוהג בתקופת פסילה. 

שוטרי מחוז ירושלים איתרו ועצרו את הנהג החשוד, צעיר בן 24, והוא הועבר לחקירה ביחידת התנועה של מחוז ירושלים שבסיומה נכלא. בנוסף, לאחר שהושלמה בדיקת הרכב על ידי שוטרי הזיהוי הפלילי, הרכב נתפס ונגרר מהמקום אל מגרש אחסנה משטרתי. 

הבוקר, יובא החשוד לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בכדי להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים תוך שהחל במקביל הליך לחילוט הרכב שבו נהג אמש.

 

מרדף משטרתי עברייני תנועה נסיון בריחה בריחה משוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד