כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עילוי הנשמה

על פי רבי עקיבא אייגר: הסגולה הנדירה בפטירת צדיק

בימי השבעה להסתלקותו של אדם גדול, ראוי לתת לצדקה תרומה כספית עם סכום שווה לשמו של הצדיק שנפטר • לאחר שכבו המאורות וזקן מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי שמעון בעדני זיע"א התבקש לישיבה של מעלה, זה הזמן לתרום 466 שקלים לעילוי נשמתו

על פי רבי עקיבא אייגר: הסגולה הנדירה בפטירת צדיק
הגר"ש בעדני זצוק"ל צילום: קופת העיר

דמותו האבהית של מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצ"ל, עדיין חופפת עלינו. החיוך הנצחי שלו, הזיו הטהור שנשקף מפניו הקדושות, עדיין מאירים מול עינינו. ימי השבעה עדיין בתחילתם.

צדיקי הדורות אמרו שכשצדיק נפטר, הוא משאיר את כוחות הנפש העצומים שלו כאן בעולם הזה, וכל מי שרוצה להידבק בדרכיו ולצעוד בדרכו, יכלו לקחת מאותם הכוחות לעצמו כדי להתעלות הוא וזרעו אחריו בתורה וביראת שמים.

לתרומה של 466 לעילוי נשמתו הטהורה של מרן זצ"ל>>>


מרן הגר"ש בעדני זצ"ל, אמר פעמים רבות, שהוא רואה את עצמו מקושר ומחובר ל'קופת העיר', בגלל מעשי הצדקה הגדולים שנעשים על ידה ובאמצעותה. הוא עצמו היה תורם בכל עת סכומים גדולים ל'קופת העיר', ועמד בראשן של מגביות רבות שערכה הקופה.

לשואליו השיב הרב באופן קבוע, שהמקום הנכון לתרום דרכו את כספי הצדקה שלהם, הוא דרך 'קופת העיר' כי בצדקה זו יש את כל המעלות בצדקה שמנו חז"ל הקדושים.

95 שנה מסר הרב זצ"ל את נפשו למען כלל ישראל, למענינו. הוא כיתת את רגליו במקומות הרחוקים כדי לקרב יהודים לאביהם שבשמים, היה עוזב את בתו ונוסע למרחקים כדי ללמד תורה לעם ישראל, במסירות נפש ובדאגה גדולה לכל יהודי.

עכשיו, כשמרן זצ"ל התבקש לישיבה של מעלה ואיבדנו את דמותו הרחימאית והטהורה, זה הזמן לדבוק בדרכיו.

מרן גאון ישראל הצדיק הקדוש רבי עקיבא אייגר זצ"ל, קבע שמי שרוצה לגמול טובה עם הנפטר, יתרום בימי ה'שבעה' סכום כסף זהה לממספר העולה מהגימטריא של אותיות שמו של הנפטר.

מי מאיתנו לא רוצה לגמול טובה למרן הרב בעדני? מי מאתנו יכול לוותר על הזכות לעשות טובה עם נשמה כזאת קדושה ונשגבה?

זה הזמן שזה כל אחד מאתנו צריך לתת מעצמו למענן הרב שהפקיר את עצמו למענינו, ולתרום סכום של 466 שקלים, כמניין שמו של הרב 'שמעון', ולגמול עמו חסד באופן המהודר ביותר, כפי שפסק הרב עצמו.
וכבר העידו גדולי הדורות ש"צדיקים אף פעם לא נשארים חייבים", הם תמיד מחזירים טובה למי שגמל עימהם חסד, ובוודאי יפעל מרן זצ"ל בשמי מרום ישועות ורפואות לכל התורמים והמסייעים ויזכו לפרנסה ברווח מתוך שמחה ובריאות.

לתרומה של 466 לעילוי נשמתו הטהורה של מרן זצ"ל>>>

קופת העיר הגר''ש בעדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד