י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האדמו"ר: הנשיא אובמה - יותר גרוע מהיטלר

האדמו"ר משומרי אמונים חושף את דברי אביו זצ"ל על ברק אובמה: "רשע שיותר גרוע מהיטלר - הפכתי עולמות שלא ייבחר"

צילומים: שוקי לרר ופלאש 90
צילומים: שוקי לרר ופלאש 90

הוראתו של נשיא ארה"ב ברק אובמה להפסיק את האש מגיעה לחצרות האדמו"רים: היום (ב') לאחר תפילת שחרית של ראש חודש אב דיבר האדמו"ר משומרי אמונים בבית מדרשו בבני ברק, אודות המצב בישראל וציטט את דברי אביו האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל, לפני שנתיים שהתבטא כי "הנשיא אובמה יותר גרוע מהיטלר".

"בימי בין המצרים", אמר האדמו"ר, "עם ישראל לוקה בכל דור, מאז חטא המרגלים שהוציאו דיבת הארץ, סבלו בני ישראל. בלילה האחרון לא יכולתי לעצום את עיני", המשיך, "כי התקשר אלי תושב ארה"ב וסיפר לי על הדיווחים בכלי התקשורת שם".

האדמו"ר הוסיף וסיפר: "לפני שנתיים בערב ראש חודש מנחם אב ביקרתי אצל אאמו"ר זצ"ל בעת ששכב על ערש דווי כחודש לפני הסתלקותו לגנזי מרומים, ועיניו היו עצומות, ומצבו היה קשה, ומפעם לפעם היה פוקח את עיניו לכמה רגעים, והיה אומר כל מיני דיבורים, ואז הבחין בכניסתי אליו, ושאל אותי בתנועת ידיו מה מתרחש בעולם, תחילה סברתי שהוא שואל אותי על ענין אישי, ואמר שלא לזה הוא מתכוון, אלא מבקש לדעת מה מתרחש בעולם עם אותו רשע אובמה, וזה היה אחד מהפעמים האחרונות שהייתי אצלו ושוחחתי עמו, ובאותה שעה אמר לי, תרשום לפניך ותזכור הדברים, שעוד יתגלה לעין כל, שאותו הרשע, הכלב, עולה ברשעותו על היטלר ימ"ש.

"וכעת רואים", המשיך האמו"ר, "שהתגלה הרשע ברוב אכזריותו, ועוד בטרם עלותו לכס השלטון אמר לי אאמו"ר זצ"ל שיש לו לאותו רשע שר גדול ושחור למעלה, והוא מתיירא ממנו, ובטרם עלותו בפעם השנית אמרתי לאאמו"ר שלפי מה שאומרים יש לו סיכויים קלושים להיבחר, וענה אאמו"ר ואמר לי: אינך יודע כמה פעלתי וניסיתי להרעיש עולמות למנוע את בחירתו, ולא הצלחתי, והוא יהיה גרוע יותר מהיטלר ימ"ש.

"ועתה" אמר האדמו"ר, "רואים איך דברי קדשו מתגשמים בפועל: כי היטלר ימ"ש אסף שש מליון יהודים והעלה אותם על כבשן האש, והנאצים ימ"ש עמדו והשגיחו עם כלבים גדולים ונשקם היה דרוך לשמור שלא יברחו בני ישראל, והוכרחו ללכת כצאן לטבח. כך אותו רשע אומר: איני דורש ממכם כלום, אלא תתנו לרוצחים לירות עליכם, ואתם לא תעשו מאומה, יש לי אינטרס בחמאס ימ"ש, ויש לי חלק במדינת קטאר. – ומה לנו יותר מן הנס הגלוי שמצאו בשבוע האחרון שאנשי החמאס ימ"ש תיכננו לבצע טבח נורא בבני ישראל ביום ראש השנה, והיו צריכים לרקוד ולשמוח מחמת גודל התגלות הנס, אך אותו רשע לא מסוגל לסבול ולהכיל זאת".

"וכשראו את גודל הרשעות שהתגלה אצלו אמש, חשבתי כי בדיוק לפני שנתיים ביום זה, אמר לי אאמו"ר: שכבר אין לאותו רשע מה להפסיד בשל היותו בקדנציה האחרונה, והוא יתגלה כגרועים שבגרועים שבשונאי ישראל.

"ועל כן" סיים האדמו"ר צריך רחמים מרובים, ומצוה לפרסם דברים אלו מה שאמר אבי מורי לפני שנתיים בדיוק. השם יתברך יעזור שבחודש זה נראה במפלתם של שונאי ישראל, וכל המעיקים, ונזכה במהרה לראות בנחמת ציון וירושלים במהרה בימינו אמן".
שחור שומרי אמונים אובמה היטלר חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 84 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד