כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
השתתפות המונית

גלריה ממעמד נשגב: סיכום אירוע ההילולא הגדול בעולם

כמדי שנה התאספו אלפי בית ישראל להילולת הענק שעל ידי מוסדות ישיבת 'כסא רחמים' • באירוע הסוחף השתתפו רבנים ואישי ציבור מפורסמים כאשר המשתתפים הרבים התענגו על מטעמי שף ונהנו ממוזיקה מרוממת ומרגשת • הגר"ש עמאר: "ישיבת כסא רחמים והעומד בראשה מאירים את העולם באור גדול" • הגרלות ענק נערכו במקום • כל הפרטים

גלריה ממעמד נשגב: סיכום אירוע ההילולא הגדול בעולם
מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז בהילולא צילום: מנדי הכטמן

תכונה רבה נרשמה ביום ג' באולם הגדול במזרח התיכון - מרכז הירידים - גני התערוכה. כאשר החל משעות הערב המוקדמות החלו לזרום לאולם אלפי איש אשר תמכו במפעל התורה של מוסדות כסא רחמים וזכו להיות שותפים להילולת הענק, הנערכת כמדי שנה ברוב פאר והדר עם מיטב התפאורה ומטעמי שף מיוחדים ובהפקתו המיוחדת של 'קפלין הפקות'.

אז מה היה שם באירוע? קשה לתאר ולהכיל את כל הרגעים המיוחדים במאמר אחד, אולם ננסה לפרטם. החל מתעודות כבוד מיוחדות אשר חולקו לבכירי ישיבת כסא רחמים אשר נבחנו על כל הש"ס וסיימו את כל התלמוד הבבלי עשר פעמים (!). בהמשך המעמד נשאו דברים הרבנים החשובים, בראשם מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שדיבר בשבח בחורי הישיבה ואף התפלל לרפואתם של שני בחורים חולים מהישיבה. בדבריו ניכרו הדאגה והאכפתיות כלפי כל תלמיד ותלמיד. כמו כן התפלל ודיבר בשבח הגר"ש בעדני זצוק"ל טרם נודע דבר פטירתו בבוקר שלמחרת.

מחיאות כפיים סוערות נשמעו באולם עת נשא דברים הגר"ש עמאר שליט"א וציין כי "ישיבת כסא רחמים והעומד בראשה, מאירים באור גדול את העולם, אור מופלא אור הצדיקים".


הילולת ענק • מנדי הכטמן

רבנים רבים נוספים נכחו במעמד הנשגב, ביניהם: הרה"ג רפאל כהן מצפת, הרה"ג מיכה לוי, הרה"ג יצחק ברדא, הרה"ג צמח מאזוז, הרה"ג רחמים מאזוז, ועוד רבנים ודיינים חשובים.

כמו כן כיבדו בנוכחותם שר החוץ הנכנס אלי כהן שאמר מעל הבמה הגדולה "מחמם את הלב לראות את המוסדות של הרב מאזוז. לראות איך מדן ואילת הגיעו לכבד ביום ההילולא. בשם ה' נעשה והצליחוכן שר התקשורת שלמה קרעי שדיבר על התקשורת המגויסת וקישר את ההילולא לאקטואליה העכשווית ולממשלה הנכנסת והזכיר כי זו ממשלה של אור ושל הוקרה לתורה והפטיר לסיום "כן ירבו מוקירי תורה כמו שכאן".

כמו כן כיבדו בנוכחותם השר לשעבר אלי ישי, יו"ר ועדת הכספים משה גפני, ראש העיר אלעד ישראל פורוש ואישי ציבור נוספים מהמערכת הפוליטית, ראשי ערים, ראשי מועצה ורבים מהעשייה הציבורית.

על החלק האומנותי הופקדו הזמר בני ברדה ואיציק אשל בליווי התזמורת האנדלוסית אשדוד, ששימחו את המשתתפים עם מוזיקה סוחפת ומרוממת לבבות.

בהגרלות הגדולות שנערכו באולם הוכרז הזוכה המאושר ברבע מיליון ש"ח וכן הוכרזו עשרות זוכים בתכשיטי זהב יוקרתיים.

הנוכחים במקום זכו לחוויה רוחנית עוצמתית ומעצימה וכן להיות שותפים למפעל התורה הענף של מוסדות כסא רחמים ולקדש שם שמים ברבים.



הילולא כסא רחמים הגרמ מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד