כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הגזים עם הקונספירציה

חבר פרלמנט הושעה לאחר שהשווה בין חיסונים לשואה

חבר פרלמנט קונספירטור חיסונים בריטי הושעה עד לחקירה בגלל ציוץ המצביע על כך שתוכנית החיסונים היא "הפשע הגדול ביותר נגד האנושות" מאז רצח העם היהודי על ידי הנאצים. "חצה קו וגרם לעבירה גדולה בתהליך"

חבר פרלמנט הושעה לאחר שהשווה בין חיסונים לשואה
בדיקות קורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מפלגת השלטון השמרנית בבריטניה השעתה את אחד המחוקקים שלה מהמפלגה אמש (רביעי) לאחר שהשווה את החיסון נגד נגיף הקורונה לשואה. סיימון הארט, אמר בהצהרה כי חבר הפרלמנט אנדרו ברידג'ן "חצה קו וגרם לעבירה גדולה בתהליך".

"מידע מוטעה על החיסון גורם נזק ועולה בחיי אדם", אמר הארט. "לכן אני משעה את אנדרו ברידג'ן מיידי, עד לחקירה רשמית". השעיה היא אחת העונשים החמורים ביותר שמפלגה פוליטית בריטית יכולה להטיל נגד מחוקק, ולמעשה להרחיק אותו מהסיעה. ברידג'ן יישב בבית הנבחרים כחבר פרלמנט עצמאי.

ברידג'ן, חבר הפרלמנט של צפון מערב לסטרשייר, צייץ אמש, בהתייחס לטענות שחיסוני הקורונה גורמים לנזק בלב: "כפי שקרדיולוג יועץ אמר לי זה הפשע הגדול ביותר נגד האנושות מאז השואה".

הוא פרסם תיאוריות קונספירציה מופרכות ממקורות הידועים כמפיצים מידע מוטעה בנושא, הוא כתב, "אנחנו יודעים שהחיסונים גורמים לנזקים חמורים וכעת מתברר יותר ויותר כיצד הם עושים זאת. לא פלא שכל כך הרבה אנשים חולים מאז החיסון".

חבר מפלגת הלייבור, כריסטיאן ווייקפורד, שערק מהמפלגה השמרנית בשנה שעברה בגלל שראש הממשלה דאז בוריס ג'ונסון השתתף במסיבות במהלך סגר בשל נגיף הקורונה, צייץ בטוויטר: "חדשות מזויפות והפחדות על חיסונים זה גרוע מספיק אבל כדי להשתמש בשואה במהלך חודש יום השואה הוא בזוי".

ארגון הגג היהודי הבריטי מסר בהצהרה: "עבור חבר פרלמנט להציע שחיסוני נגיף הקורונה הם הפשע הגדול ביותר נגד האנושות מאז השואה אינו מתקבל על הדעת". מנכ"לית הקרן לחינוך לשואה, קארן פולוק, אמרה שדבריו של ברידג'ן היו "חסרי אחריות ובלתי הולמים לחלוטין".

השואה בריטניה קורונה קונספירציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד