כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תחזית מעניינת

חבר פרלמנט רוסי שנמלט: "פוטין ימות עד אוקטובר"

פוליטיקאי רוסי שנמלט לאוקראינה אמר שפוטין ייהרג לפני יום הולדתו, בגלל הדאגה הגוברת מהפלישה הכושלת. איליה פונומרב טוען שהמעגל הפנימי של פוטין יחסל את המנהיג. הוא מאמין שהנשיא יכול לעמוד בפני משפט פשעי מלחמה בהאג

חבר פרלמנט רוסי שנמלט: "פוטין ימות עד אוקטובר"
פוטין ממתין לארדואן צילום: צילום מסך

ולדימיר פוטין ייהרג על ידי מקורבים בקרמלין עד אוקטובר, כך טען פוליטיקאי מאופוזיציה שגולה באוקראינה. איליה פונומרב, חבר הפרלמנט הרוסי היחיד שהצביע נגד סיפוח קרים ב-2014 ונמלט לאוקראינה, מאמין שהתמיכה והפחד ממשפט פוטנציאלי של פשעי מלחמה עלולים לגרום לכך שפוטין יירצח השנה על ידי המעגל הפנימי שלו.

הפוליטיקאי היה חבר בדומא הממלכתית - הפרלמנט הרוסי מ-2007 עד 2016, אך מתגורר כעת באוקראינה, שם הוא מוביל תנועה חדשה שהוא מקווה שתהפוך את רוסיה לדמוקרטיה מודרנית. הוא אמר ל'ניוזוויק': "כוחו של פוטין רב, הוא אדם בלתי מנוצח, 2022 הייתה השנה שבה עמדה זו החלה לדעוך התחזית שלי עדיין בעינה שהוא לא יראה את יום הולדתו הבא".

"החלום האישי שלי הוא כמובן לראות אותו בהאג אבל אני לא חושב שהוא יצליח. הסובבים אותו לא יאפשרו לו לנסוע להאג, כי עדותו עלולה דווקא להזיק להם מאוד, הוא ייהרג".

רבים חושבים שהדרך היחידה שבה פוטין יפרוש אי פעם היא בשל מצב בריאותו, שהיווה מקור לשמועות במשך שנים. מקורבים אומרים שהוא סבל בעבר מסרטן, אבל הופעותיו הפומביות האחרונות שבהן הוא נראה לא רגוע ולא יציב, ולעתים קרובות נאחז בדברים לתמיכה, עוררו שאלות נוספות.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה חבר פרלמנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד