י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
המלחמה באירופה

בכיר רוסי: "נלחמים בארה"ב ובריטניה על אדמת אוקראינה"

ניקולאי פטרושב, אחד ממקורביו של הנשיא פוטין ומזכיר מועצת הביטחון הרוסית טען כי רוסיה נלחמת בנאט"ו על אדמת אוקראינה. לדבריו, "המערב מנסה לקרוע את רוסיה ולמחוק אותה בסופו של דבר מהמפה הפוליטית של העולם"

בכיר רוסי: "נלחמים בארה"ב ובריטניה על אדמת אוקראינה"
מלחמת אוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

אחד ממקורביו של הנשיא פוטין ומזכיר מועצת הביטחון הרוסית, ניקולאי פטרושב, טען כי רוסיה נלחמת בנאט"ו על אדמת אוקראינה וכי "המערב מנסה לקרוע את רוסיה ולמחוק אותה בסופו של דבר מהמפה הפוליטית של העולם".

לדבריו, "אנחנו לא במלחמה עם אוקראינה, כי בהגדרה לא יכולה להיות לנו שנאה 'לאוקראינים רגילים'. המסורות האוקראיניות קרובות לתושבי רוסיה, כשם שמורשת העם הרוסי אינה ניתנת להפרדה מהתרבות של האוקראינים. בחצי האי קרים השפה האוקראינית נשמרת כאחת משפות המדינה. תרבות אוקראינים כשלנו. בדרום המזרח הרחוק, לאור חלקם הגדול של המהגרים מתקופת פיוטר סטוליפין, מספר לא מבוטל מהתושבים מתייחסים לתרבות הילידים של העם האוקראיני", אמר בריאיון לכלי תקשורת מקומי.

עוד טען כי "ככל שאזרחי אוקראינה יבינו מוקדם יותר שהמערב נלחם נגד רוסיה בידיים, כך ינצלו יותר. רבים הבינו זאת מזמן, אך חוששים לומר זאת, מחשש מפעולות תגמול. המערב אינו מתכנן להציל חיים של אף אחד על חשבון התעשרותו ושאר שאיפותיו. יחד עם זאת, אמריקאים, בריטים ואירופים אחרים יוצרים לעתים קרובות את האשליה שהם מגנים על הציוויליזציה מפני ברבריות. לא רק באפגניסטן, אלא גם באזורים אחרים. הם עצמם יצרו ארגוני טרור, כמו אל-קאעידה, תנועת הטאליבן או דאעש, כדי להשיג את מטרותיהם ונלחמו בעצמם".

"נוכחות ארה"ב באפגניסטן התבררה לא כמאבק בטרור, אלא כיצירת תוכניות שחיתות בהיקף של מיליוני דולרים והגדלה מגוונת של ייצור החומרים המסוכנים. עזיבתם הפתאומית של האמריקאים נבעה בעיקר מכך שהם התרכזו באוקראינה לשם הכנת 'משטר בובות בקייב' לפעולות התקפיות אנטי-רוסיות. בנוסף, חלק מהציוד שיוצא מאדמת אפגניסטן הועבר לאירופה, בעיקר לפולין, מה שאיפשר לאירופאים לבצע את המיליטריזציה של משטר קייב", הוסיף.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה בריטניה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד