כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר

"הזעקה של הילדים והמבוגרים חייבת להישמע, יש לעשות הכול כדי להפחית את הסבל"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת ח"כ ישראל אייכלר נפגש עם הנהלת עמותת "מתוקים לדרך" הפועלת למען חולי סוכרת בציבור החרדי • "אנו אסירי תודה לרב אייכלר שנרתם לסייע בכל מה שניתן"

"הזעקה של הילדים והמבוגרים חייבת להישמע, יש לעשות הכול כדי להפחית את הסבל"
אייכלר עם הנהלת עמותת "מתוקים לדרך" צילום: באדיבות המצלם

בפגישה שנערכה בלשכת יו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת ח"כ ישראל אייכלר יחד עם ראשי ומנהלי עמותת "מתוקים לדרך" הפועלת למען חולי סוכרת מסוג 1 בציבור החרדי, נשמעה הזעקה העולה מן השטח ונידונו הדרכים להקלת הסבל על הילדים והמבוגרים המתמודדים עם הצורך לשמור על איזון מתמיד ביום ובלילה.

במהלך הפגישה סקר הרב אהרן שכטר, מנהל הפרויקטים בעמותה, את האתגרים וההתמודדויות שנכפות על משפחה שאחד מבניה או בנותיה אובחנו עם סוכרת מסוג 1. "אין לתאר את השיבוש המוחלט בסדר היום, הצורך להיות כל הזמן עם יד על הדופק ולוודא שחלילה אין שינוי בעייתי בערכים השונים" שיתף.

הרב שכטר הוסיף עוד כי: "קיימים היום פתרונות וטכנולוגיות שונות שמנהלות לחולה את המחלה, מודדות את הערכים ומזריקות אינסולין במקרה הצורך, אך קצרה ידם של החולים מלרכוש את המכשירים הנחוצים והמדינה אינה עושה די כדי להנגיש עבורם את הטכנולוגיות מצילות החיים".

ח"כ אייכלר האזין בקשב רב והבטיח, שכפי שכבר עמד בעבר לימינם ואף ערך דיון מיוחד בנושא בזמנו בוועדה לפניות הציבור בראשותו, כך ימשיך לתמוך ולסייע בכל דבר לעמותה החשובה ולחולים הרבים שהיא מייצגת. הוא הודה לגב' יעל ניימן, מייסדת העמותה ולמנהל הפרויקטים הרב שכטר, על הזמן הרב והאנרגיות שהם מקדישים לטובת חולי הסוכרת ואיחל להם הצלחה מרובה ורפואה שלימה לחולים.

ישראל אייכלר ועדת העבודה והרווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד