כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"קרה לנו אסון גדול"

קובי התחשמל למוות מפגיעת ברק; הותיר שני יתומים

קובי משק בן ה-47 נמצא מחוסר הכרה עם כוויות בגופו, בשטח החקלאי בקיבוץ העוגן ופונה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותו • שעות לפני כן פגע ברק בגג בית במושב נהלל, לא היו נפגעים אך נגרם לבית נזק רב

קובי התחשמל למוות מפגיעת ברק; הותיר שני יתומים
קובי משק ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

אבל בקיבוץ: יעקב (קובי) משק, בן 47, תושב קיבוץ העוגן נהרג אמש (חמישי) מפגיעת ברק. הוא נמצא מחוסר הכרה בשטח חקלאי בקיבוץ שבעמק חפר כשעל גופו סימני כוויות ונראה כי התחשמל למוות ככל הנראה בזמן שדיבר בטלפון. גורם במד"א שהיה מהראשונים לטפל במשק העריך בשיחה עם 'כאן חדשות' כי השילוב של מכת הברק והשימוש בטלפון גרם למותו. משק הותיר אחריו שני ילדים ואת אביו שמתגוררים בקיבוץ.

מהמועצה האזורית עמק חפר ומקיבוץ העוגן נמסר בהודעה לתקשורת: "קרה לנו אסון גדול הערב. אבל כבד ירד על קיבוץ העוגן ועמק חפר כולו. קובי נולד וגדל בקיבוץ, בחור חמד, אהוב על כולם. כמנהל הנוי של הקיבוץ הוא עסק במשך שנים בטיפוחו, בחריצות ובהתמדה. עם היוודע דבר האסון הגיעו למקום צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי החינוכי של המועצה, על מנת לתמוך ולסייע למשפחה בשעה קשה מנשוא זו. המועצה והקהילה כולה מחבקת את בני המשפחה והחברים. יהי זכרו של קובי ברוך".

עידן שינה ועומר פקר, פרמדיקים של מד"א שהגיעו לאירוע וטיפלו בו, תיארו: "הביאו אלינו את הגבר לחבירה באמצעות טרקטורון, סיפרו לנו שמצאו אותו בשטח חקלאי כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות וראינו שהוא סובל מכוויות בגופו וללא דופק ונשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי".

שעות קודם לכן פגע ברק בגג רעפים של בית במושב נהלל. שלושה צוותים מתחנת כיבוי נוף הגליל פעלו לכיבוי האש ומנעו מהתפשטותה לכל הבית. לא היו נפגעים באירוע, אך נגרם נזרק רב לבית.

 

התחשמלות פגיעת ברק עמק חפר נהלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד