כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אין מנוס מלהפעיל את השב"כ"

הלם בעולם התחתון: 'הבורר' חוסל ביריות

'הבורר של העולם התחתון' עלי ג'רושי, נורה למוות בפתח מסגד. המשטרה נערכת לנקמה. השר בן גביר הגיב ואמר: "אבקש להפעיל את שב"כ בלוחמה במשפחות הפשע"

הלם בעולם התחתון: 'הבורר' חוסל ביריות
עלי ג'רושי צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

חיסול ברמלה: העבריין עלי ג'רושי, מראשי ארגון הפשע של משפחת ג'רושי ומי שכונה 'הבורר של העולם התחתון', נורה למוות הלילה (שישי) סמוך למסגד בעיר והוא בן 58 במותו. המחסלים ירו גם בכלבו של ג'רושי ניטרלו אותו ואז ירו בו מספר רב של יריות. הוא נורה כשעסק בשטיפת מדרגות הכניסה למשרד. אחיינו, חאתם, נרצח בצורה דומה בירושלים לפני שנתיים.

 במשטרה נערכים מחשש לנקמת דם. הסכסוך הוא בתוך משפחת הפשע שכבר גבה מספר קורבנות. בנו קוסאי שוחרר לאחרונה ממאסר, לאחר שהורשע בתקיפת קבלן ברמת גן. הבן השני עודאי מרצה תשע שנים בכלא על מעורבות בניסיון רצח. לפי הדיווח של כתבת 'כאן חדשות' אורלי אלקלעי, במשטרה עדיין לא יודעים מי עומד מאחורי הרצח הבוקר ומה הרקע. אבל במשטרה יודעים שעלי ג'רושי מי שכונה בעולם התחתון 'הבורר' - משתייך לצד במשפחה שמסוכסכת עם זייד ג'רושי, שלו מייחסים את החיסול של האחיין חאתם בירושלים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לחיסול הלילה ואמר: "אין מנוס מלהפעיל גם את שירות הביטחון הכללי, בתופעה שהופכת להיות מכת מדינה, וביכולתו של השב"כ להביא עוד מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה".

מפקד תחנת רמלה סנ"צ אביעד כתפי מסר: "בשעות הבוקר המוקדמות התקבל הדיווח. הניידות זיהו זירה וכמה תרמילים סמוך למשרד. במקביל התקבל דיווח על אדם פצוע אנושות שהגיע לבית החולים אסף הרופא. הכוחות מבצעים פעולות חקירה ראשוניות". בהערכת מצב שקיים מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הוטלה החקירה על ימ"ר מרכז.

עלי ג'רושי חיסול סכסוך עבריין הבורר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד