י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תכנן להשליך נוספת

נקנס בגין זריקת ביצה לעבר המלך צ'ארלס

אדם נקנס על זריקת ביצה לעבר המלך צ'ארלס. התקרית התרחשה מחוץ לבית העירייה בעיר לוטון כאשר המלך ביקר בעיירה בדפורדשייר ב-6 בדצמבר. בז'קט של הנאשם נמצאה ביצה נוספת. הוא הודה שהוא תכנן לזרוק גם אותה

נקנס בגין זריקת ביצה לעבר המלך צ'ארלס
הביצה לרגלי המלך צילום: צילום מסך

גבר נקנס לאחר שהודה שהשליך ביצה על המלך צ'ארלס במהלך ביקור מלכותי בלוטון. הארי מיי, בן 21 מלוטון, הואשם בעבירה של סדר ציבורי לפי סעיף 5 הבריטי בעקבות התקרית, במהלך ביקורו של המלך בדפורדשייר ב-6 בדצמבר. התקרית התרחשה מחוץ לבית העירייה של לוטון בזמן שהמלך צ'ארלס ביקר בעיירה בדפורדשייר.

התובע ג'ייסון סיטל אמר בבית משפט השלום בווסטמינסטר לונדון, כי מיי נעצר לאחר שהשוטרים ראו אותו משליך ביצה לעבר המלך בזמן שדיבר עם הציבור, הביצה נחתה על הרצפה בסמוך. כאשר התעמת עם שוטר ששאל מה זרק, והשיב לו: "ביצה". ביצה שנייה נמצאה בז'קט של מיי בזמן שנעצר על ידי המשטרה, הוא הודה שהוא תכנן לזרוק גם אותה.

הוא טען שלא התכוון לפגוע במלך צ'ארלס. הוא הואשם בעבירה של שימוש במילים "מאיימות או פוגעניות או בהתנהגות העלולה לגרום להטרדה או מצוקה". עורך דינו אלכס בן, אמר לבית המשפט שלמיי "אכפת מאוד מהקהילה המקומית שלו", והוא "מתחרט מאוד" על מעשיו. השופט, פול גולדספרינג, אמר למיי: "כל מחלוקת שיש לך עם מישהו, הדרך לפתור אותה היא לא לזרוק עליו חצים". מיי נקנס ב-100 ליש"ט (כ-400 שקלים) וחיוב בתשלום הוצאות משפט בסכום דומה.

 

 

 

 

בריטניה קנס המלך צארלס ביצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד